جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فرهنگیان مدیر مدرسه امام خمینی(ره) سنقر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر از برگزاری اردوی زیارتی پنج روزه ۱۲۰ نفره طلاب و اساتید این مدرسه در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

حجت الاسلام فرهنگیان مدیر مدرسه امام خمینی(ره) سنقر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به آیه « وَمَنْ یُعَظِّمَ شعائِرَ اللّه فَإنَّها مِن تَقْوی القلوب« گفت: زیارت عمل به دستور خدا و تعظیم شعائر الهی است.

وی ادامه داد: تشرف و زیارت مراقد منوره و مشاهد مشرفه امامان معصوم(علیهم السلام) زنده نگه داشتن مکتب و روش و تجدید پیمان با آرمانهای معنوی آنان است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر در ادامه با برشمردن برکات ارزشمند زیارت افزود: زائر در حقیقت با زیارت خود باعث بقا حیات علمی و معنوی امام در زندگی خود می گردد.

 وی  با توجه به این نکته که طلاب و روحانیون که خود مبلغان و مروجین مکتب اهل بیت(ع)هستند، گفت: باید در معرفی هرچه بیشتر زندگی

امامان(ع) به مردم و تشویق آنان به زیارت مشاهده مشرفه کوشا باشند.

وی در خصوص برگزاری  اردوی زیارتی مشهد، گفت: حوزه علمیه سنقر توانست به همت مرکز مدیریت، اداره اوقاف استان و همچنین کمک خیرین از دریای بیکران معنویت و شمیم روحی امام رئوف (ع) سیراب گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha