شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ آئین خطبه‌خوانی خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(س)

حوزه/ آیین اذن خدمت خادمان آستان حضرت معصومه سلام الله علیها از کریمه اهل‌بیت(س) برای آغاز برنامه‌های نوروزی در حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،‌در ابتدای این مراسم که عصر امروز در سالن امام خامنه‎ای حرم مطهر برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اشرف عبدی مدیر پژوهشکده علامه طباطبایی از افزایش بهره‌وری به‌عنوان یکی از نتایج توسعه فعالیت‌های آموزشی یاد کرد و گفت: در تقوم آموزشی سال 97 برای مدیران حرم مطهر نیز دوره‌های آموزشی درنظر گرفته شده است و برای کارکنان نیز 100 ساعت آموزشی در چهار حوزه مختلف و 20 ساعت آموزشی تخصصی مرتبط پیش‌بینی شده است.

همچنین، حجت‌الاسلام‌ صفر فلاحی معاون فرهنگی آستان کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه امسال آستان‌های مقدس با شعار محوری «بهار را با محبت تو آغاز می‌کنیم» فعالیت‌های نوروزی خود را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: مردم به واسطه خردمندی و دین‌داری میان آداب ملی و دینی خود پیوند ایجاد کرده و در هنگام تحویل سال در آستان‌های مقدس حضور می‌یابند به همین علت باید از فرصت حضور گسترده زائران در آستان‌های مقدس استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به‌عنوان سخنران این نشست با تاکید بر اینکه خداوند متعال فرصت‌هایی همانند ماه رجب را برای جلوگیری از غفلت‌های انسان درنظر گرفته است، مطرح کرد: ماه رجب فرصت مطلوبی برای بازگشتن به جایگاه عالی و مقام اصلی آدمیت است.

لازم به ذکر است، سید احمد شمس، جواد عبداللهی و حمیدرضا محمدی بهروز و علی سلیمانی از جمله خادمان بازنشسته آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها بودند که در این جلسه تقدیر و حکم تشرف به خدمت افتخاری در این آستان مقدس را دریافت کردند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha