پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ وزیر اطلاعات با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری مطلوب از سطح بالای امنیت کشور برای اجرای پروژه‌های مهم صنعتی، تقویت همگرایی و وفاق عمومی برای تکمیل طرح‌های بزرگ ملی و تقویت ساختار اقتصادی را خواستار شد و شرایط را برای تحقق این مهم مطلوب دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود علوی در بازدید از صنایع مستقر در منطقه لامرد با اشاره به نام‌گذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: خلق فرصت‌های اشتغال پایدار و ایجاد زمینه تولید در بخش صنعت باید در زمره اولویت‌های کاری متولیان این منطقه ویژه اقتصادی قرار گیرد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: حرکت در مسیر تأمین نیازهای گوناگون داخلی، هدف‌گذاری صادراتی برای محصولات تولیدی، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و بسترسازی به‌منظور بهره‌مندی از نیروهای مستعد و خلاق باید از دیگر اولویت‌های کاری این مجموعه اقتصادی باشد.

وی افزود: برای توسعه کشور و تقویت بنیان‌های اقتصادی باید از قابلیت و توانمندی‌های منطقه ویژه اقتصادی لامرد استفاده بهینه کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علوی خاطرنشان کرد: شتاب بخشی به تکمیل زیرساخت‌ها و فراهم شدن خوراک موردنیاز صنایع از اهمیت زیادی برخوردار است که خوشبختانه روند فعالیت‌های منطقه ویژه اقتصادی لامرد در این عرصه مناسب ارزیابی می‌شود.

عضو خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد: از رهگذر تکمیل این منطقه علاوه براثر بخشی در توسعه ملی، اهالی شهرستان‌های میزبان صنایع انرژی بر و سایر نقاط استان فارس نیز منتفع شوند.

وزیر اطلاعات با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری مطلوب از سطح بالای امنیت کشور برای اجرای پروژه‌های مهم صنعتی، تقویت همگرایی و وفاق عمومی برای تکمیل طرح‌های بزرگ ملی و تقویت ساختار اقتصادی را خواستار شد و گفت: شرایط برای تقویت ساختار اقتصادی کشور مطلوب است.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha