پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السلام علیدادی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌ در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان، حمایت از کالای ایرانی را در راستای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: عملیاتی سازی شعار سال به عزم ملی و عمومی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌، امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال جدید با آرزوی سالی موفق برای مدیران استانی، با بیان این که دوره‌های مسئولیتی دورانی کوتاه و زودگذر بوده و آدمی در معرض امتحان است، گفت: دوره های مسئولیت، امتحانی بزرگ است که از لحاظ زمانی دورهای کوتاه است، اما خطرات زیادی به همراه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه هر چه در مسئولیت‌های مهمتری قرار می‌گیریم، امتحانات بزرگتری در پیش داریم، افزود: همیشه راه هموار نیست و حتما فراز و نشیب‌هایی در پیش بوده و سختی‌هایی در مسیر وجود دارد. گاهی اوقات دنیا به نفع ما و گاهی اوقات به ضرر ما است و مهم این است که بتوانیم در هر شرایطی به وظیفه خود عمل کنیم.

وی به شعار سال اشاره و بیان کرد: امسال از طرف رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» نام گرفته است و اگر می‌خواهیم در این زمینه اتفاقی ایجاد شود، عزم ملی نیاز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌ تصریح کرد: اینکه دولت هر تصمیمی گرفت مردم نگاهشان به دولت در زمینه اقتصاد باشد، شکست خورده و این اقتصاد موفق نمی‌شود. البته اقتصاد اسلامی آن است که نظارت دولت و ورود بخش خصوصی در آن اهمیت داده شده است و نمی شود در امر اقتصاد با دولت کاری نداشته باشیم.

امام جمعه کرمان با یادآوری اینکه رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر حساسیت بیشتری نسبت به اقتصاد داشتند، افزود: در سال ها اخیر مقام معظم رهبری نسبت به مسائل اقتصادی اهتمام ویژه ای داشته اند و از این جهت است که ایشان  امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.

وی با بیان این که در عرصه تولید، توزیع و مصرف باید برنامه جدی داشته باشیم، بیان کرد: در بخش اول و دوم دولت باید برنامه دقیق داشته باشد، اما در هر سه بخش مردم موثر هستند. حمایت از کالای ایرانی در راستای اقتصاد مقاومتی است و مردم و مسئولین همگی باید در این زمینه به میدان بیایند و خوشبختانه آهنگ اقتصاد مقاومتی به صورت یک نگاه جدی در استان نواخته شده است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha