جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله طبرسی-نماینده ولی فقیه در مازندران

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دنیای کفر به رهبری شیطان بزرگ آمریکا در تقابل است، افزود: ملت بزرگ ایران با اقتدار پرچم استکبار ستیزی را در دنیا برافراشته نگاه داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در همایش قرآن کریم و استکبار ستیزی که در دانشکده علوم قرآنی آمل برگزار شد، با تأکید براین که قرآن و کلام اهل بیت(ع) تکلیف و وظیفه ما را در برابر ظلم و استکبار کاملاً مشخص کرده است، گفت: ملتی که بخواهد در برابر مستکبران سکوت کند و از مواضع خود عقب نشینی کند دچار ذلت و بدبختی می شود.

وی با بیان این که روحیه استکبارستیزی ملت ایران عامل هراس دشمنان نظام اسلامی است، گفت: ایران اسلامی به سبب روحیه استکبارستیزی خود همواره مورد هجمه دشمنان انقلاب قرار گرفته که به لطف الهی دسیسه ها و نقشه های آنان نقش بر آب شده است.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که شعار مرگ بر آمریکا، همچنان شعار محوری ملت ایران است، بیان داشت: رویکرد استکبار ستیزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه با تهدید و تحریم دشمنان کمرنگ نشده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دنیای کفر به رهبری شیطان بزرگ آمریکا در تقابل است، افزود: ملت بزرگ ایران با اقتدار پرچم استکبار ستیزی را در دنیا برافراشته نگاه داشته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با بیان این که ملت ایران اسلامی در سایه خودباوری در دنیا عزت و احترام دارند، ادامه داد: امروز روح استکبار‌ستیزی از سوی ملت ایران در سراسر جهان نهادینه شده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمنی ها با ملت ایران از گذشته بوده و امروز نیز شیوه های مختلف وجود دارد، تصریح کرد: اما هیچ گاه فشارهای دشمن علیه ملت ایران موجب عقب نشینی این مردم از مواضع به حق خود نشده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، صبر، استقامت، خودباوری و حرکت در مسیر ولایت را رمز موفقیت ملت ایران اسلامی در سه دهه اخیر دانست و تصریح کرد: ادامه مسیر و دستیابی به اهداف عالی نظام اسلامی نیز به حرکت ملت در همین مسیر بستگی دارد.

وی با بیان این که نهضت عظیم انقلاب اسلامی با شعار مقابله با ظلم و استکبار آغاز شد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران برای پایان دادن به ظلم، فساد و جور زمانه علیه رژیم مستبد و فاسد طاغوتی قیام کردند.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که استکبار ستیزی شعار محوری ملت ایران است و هیچ گاه از این مسیر عقب نشینی نخواهند کرد، بیان داشت: نهضت امام راحل با شعار مبارزه با ظلم و استبداد و استقلال یک ملت آغاز شد.

امام جمعه ساری با بیان این که آمریکا جنایت کار با سیاست های استکباری خود همواره به دنبال ظلم و استثمار ملت های آزادی خواه بوده، خاطرنشان کرد: مبارزه با سیاست های استکباری آمریکا مهم ترین رویکرد ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون بوده است.

وی با اشاره به این که ستیز و دشمنی آمریکایی ها با اسلام ناب است، خاطرنشان کرد: این دولت مستکبر در دهه های اخیر هر بار به بهانه های مختلف تلاش کرد با ملت ایران مبارزه کند، اما چون ایران اسلامی همواره در موضع حق بود در برابر توطئه های آنها پیروز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha