جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش

حوزه/اساس دانشگاه فنی و مهندسی گلپایگان از برگزاری همایش گفتمان مهدویت به میزبانی این دانشگاه خبر داد و گفت: عدم ارتباط نهادهای دانشگاهی با حوزه های علمیه و روحانیت یک نقص بزرگ قلمداد می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، دارا معظمی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: بحث ارتباط دانشگاه با حوزه علمیه همواره مورد تاکید بوده، براین منوال از زمان پیروزی انقلاب اسلامی این امر مهم توسط برخی از مسئولین انجام پذیرفته است، ولی جای کار بسیار دارد.

وی بیان کرد: براین اساس دانشگاه فنی و مهندسی گلپایگان بر منطق وضعیت مذهبی و بومی و عالم خیز این شهر، تصمیم به تقویت بنیه فرهنگی و بحث مهدویت گرفته، لذا نخستین همایش بین المللی گفتمان مهدویت، به میزبانی دانشگاه فنی و مهندسی  برگزار می شود.

رئیس دانشگاه فنی مهندسی گلپایگان تصریح کرد: با برگزاری این همایش دانشگاه فنی و مهندسی را در این بعد تقویت کرده و ارتباط با حوزه علمیه گسترده تر خواهد شد و ما از نظر ارتباط دانشگاه با حوزه علمیه درنظر داریم که درکشور، رتبه اول را کسب کنیم .

وی افزود: عدم ارتباط نهادهای دانشگاهی با حوزه های علمیه و روحانیت یک نقص بزرگ قلمداد می شود، لذا در بدو ورود سیاست ارتباط با این دفاتر و نهادهای دینی را در راس برنامه های خود در دانشگاه فنی و مهندسی قرار دادم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha