شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 446141
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴
حجت الاسلام تکیه ای

حوزه/ مراسم تکریم و معارفه نماینده آستان قدس رضوی در قم عصر امروز در سالن جلسات این نمایندگی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم حجت الاسلام سید محمد باقر تکیه‌ای به عنوان نماینده آستان قدس رضوی در استان قم معرفی و زحمات دکتر حسین نجابت نماینده سابق این آستان قدردانی شد.

مرتضی بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی، حجج اسلام و المسلمین آشتیانی معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین و مدنی رئیس جامعه الزهرا(س)، معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، معاون امور زائرین استاندار قم، رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه، مدیر کل کمیته امداد، فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع)، معاون فرمانده انتظامی و جمعی دیگری از مسئولان استان از حاضرین در این مراسم بودند.

مرتضی بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی در سخنانی گفت: ما اگر بخواهیم روحیه جهادی را در فرهنگ کشور بدمیم نیاز داریم که از فرهنگ امام رضا(ع) استفاده کنیم؛ ما اگر بخواهیم روحیه انقلابی را در خود و کشورمان حفظ کنیم و در برابر زورگویی جلادان و استکبار جهانی بایستیم نیاز به فرهنگ رضوی داریم.

وی از زحمات دکتر نجابت نماینده سابق آستان قدس رضوی در قم قدردانی کرد و گفت: حجت الاسلام تکیه‌ای از لحاظ معنوی و کمک‌های خیریه در کشور شناخته شده هستند و امیدواریم با حضور ایشان و کمک همه شما عزیزان این نمایندگی چشمه نورانی نشر اندیشه‌های 14 معصوم(ع) باشد.

در بخش دیگری از جلسه، دکتر نجابت با بیان اینکه محور اصلی در رویکرد جدید تولیت آستان قدس رضوی خدمت به مردم و به ویژه محرومین است، گفت: تغییری که در تعریف خادم یاری در آستان قدس رضوی ایجاد شد بزرگ‌ترین تحول در رویکرد تولیدت این آستان است و ان شاء الله مردم این رویکرد را توسعه دهند.

همچنین حجت الاسلام تکیه ای نماینده آستان قدس رضوی در قم ضمن قدردانی از زحمات دکتر نجابت در این مسئولیت، همراهی و همکاری تمامی مسئولان استان را برای گسترش سیره و مقاصد رضوی به بهترین شکل در شهر کریمه اهل بیت(س) خواستار شد.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha