جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دومین شب هجدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به استکبار جهانی برای حوزه های علمیه، برنامه جدی دارد، تصریح کرد: فتنه دهه ۹۰ از جنس فتنه نفوذ و تعامل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی یکشنبه شب طی سخنانی در دومین شب از هجدهمین مراسم یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی قم با اشاره به این که ما نباید نسبت به فتنه های آینده که متوجه انقلاب و نظام است، بی تفاوت و کم تفاوت باشیم، اظهار داشت: دشمن به هر حال به دنبال دشمنی کردن است و به خصوص نسبت به حوزه های علمیه دارای برنامه جدی است.

وی افزود: از آن جا که دشمن می‌داند بسیاری از نیروهای نظام در نهاد روحانیت و حوزه رشد یافته اند ، لذا در سال های اخیر برنامه های جدی و ویژه ای نسبت به حوزه های علمیه در پیش گرفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین همچنین با تاکید بر این که لازمه دفاع از انقلاب و دین خدا، وجود نیروهای مومن و انقلابی و ولایتمدار در همه عرصه ها به خصوص در بدنه حوزه های علمیه است، خاطرنشان کرد: دشمنان ما می دانند که همان طور که در صدر اسلام ، هیچ نیرو و قدرتی نتوانست اسلام را از کار بیندازد مگر خود مسلمانان که متاسفانه در سایه اختلاف و بی بصیرتی شان صورت گرفت، لذا آن چه باعث شکست انقلاب می شود، ضعف و ناکارآمدی و سستی و اختلاف خود انقلابیون است و لذا برای این مسئله به ویژه در حوزه های علمیه ، برنامه های پیچیده ای دارد.

وی در ادامه با بیان این که راه مصون ماندن در مواجه با فتنه‌ها پیروی از قرآن و اهل بیت(ع) و ولایتمداری صادقانه است، گفت: انسان کامل از منظر دین مبین اسلام، کسی است که در همه ابعاد و عرصه ها به رشد و تکامل برسد و ما امروز نیاز به طلاب و فضلایی در حوزه داریم که به این رشد دست یابند و حافظ و نگاهبان این انقلاب و نظام اسلامی باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی همچنین با اشاره به این که شهدای والامقام به خصوص شهدای مظلوم مدافع حرم، الگوی ما در مسیر حق طلبی هستند، افزود: مسیر شهدا مسیر عزت و افتخار حقیقی است چرا که آن ها پیش از هر چیز به دنبال کسب رضایت الهی بودند و مخلصانه در این راه قدم برداشتند و خداوند نیز به آن ها چنین جایگاه بزرگی را عنایت فرمود.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha