جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اکران فیلم به وقت شام

حوزه/ حجت‌الاسلام امید رحمانی گفت: فیلم «به وقت شام» با حضور طلاب این استان و خانواده آن‌ها، در سینما گلشن بجنورد اکران شد.

مسئول اداره فرهنگی حوزه علمیه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: فیلم «به وقت شام» با حضور 400 نفر از طلاب این استان و خانواده آن‌ها، در سینما گلشن بجنورد به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان این که فیلم سینمایی «به وقت شام» اثر کارگردان انقلابی ابراهیم حاتمی کیا است، افزود: آنچه که در فیلم‌هایی همچون «به وقت شام» دیده می‌شود ماندگاری طعم امنیت و درس دشمنی با دشمنان در ذائقه جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه فیلم «به وقت شام» گوشه‌ای از دلاورمردی های شهدای مدافع حرم را به نمایش می‌گذارد، گفت: هدف شهدای مدافع حرم دفاع خالصانه از مرزهای اعتقادی است.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم، پرورش‌یافته مکتب امام(ره) و رهبر انقلاب هستند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با جان و مالشان با خدا معامله کردند و سیمای اسلام را در چهره نورانی ولی‌فقیه دیده و سر از پا نشناختند.

مسئول اداره فرهنگی حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: شهدای مدافع حرم که در خط مقدم جبهه و مقاومت هستند، تمام دوره‌های آموزش، تربیت، معرفت و بصیرت را طی کردند تا به جایگاه دفاع از حریم امامت و ولایت رسیدند.
وی خاطرنشان کرد: شهدایی که این امنیت، آرامش، زندگی و خانواده خود را ترک کرده و در مقابل دشمنان نظام اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) می‌ایستند، این‌ها راه صدساله را یک‌شبه طی کردند و امروز بساط داعش را از منطقه برچیدند.

حجت‌الاسلام رحمانی با بیان این که تولید اثر ارزشمند و فاخر «به وقت شام» در سینمای ایران جای تقدیر دارد، خاطرنشان کرد: امروز هنرمندان سینما باید بیش از همیشه این رشادت‌های دلاورمردان عرصه ایثار و شهادت را به خوبی به تصویر کشیده و در جامعه به نسل نوجوان و جوان بیشتر بشناسانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha