جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 446273
۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
ثبت نام آموزش غیرحضوری

حوزه/ ثبت نام نیمسال دوم آموزش غیرحضوری طلاب سطح یک و عالی حوزه علمیه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ثبت نام نیمسال دوم آموزش غیرحضوری (شهریور۱۳۹۷) از ۲۷ فروردین ماه آغاز شده و تا  اول تیرماه سال جاری ادامه دارد.

برپایه این گزارش: تکمیل سطح یک(قبولی در دروس کتبی و شفاهی پایه های 1 تا 6) با معدل حداقل 14 در پایه6 به صورت رسمی در مدارس تحت برنامه مرکز مدیریت حوزه های علمیه و عدم استفاده از مصوبه 1088 (ماده 10 و 18)،  اشتغال تمام وقت در یکی از نهاد ها یا ارگان های انقلاب اسلامی (متناسب با شئون روحانیت) و نداشتن منع آموزشی و صیانتی از شرایط ثبت نام می باشد و در ثبت نام غیرحضوری اعم از انتقال از حضوری به غیرحضوری یا تمدید دوره غیر حضوری(انتقال از غیرحضوری به غیرحضوری) رعایت شرایط مذکور الزامی می باشد.

*نکات قابل توجه:

ثبت نام برای متقاضیان امتحان ارتقاء معدل الزامی می باشد.

زمان انتخاب واحد از تاریخ 01/02/1397 لغایت 15/04/1397 امکان پذیر می باشد.

 زمانبندی های اعلام شده غیرقابل تمدید می باشد

طلابی که در نیمسال اول سال تحصیلی 96-1397 (بهمن 1396) آموزش غیرحضوری ثبت نام نموده اند نیازی به ثبت نام ندارند و فقط باید انتخاب واحد نمایند.

 زمان برگزاری امتحان از  01/05/1397 تا 05/05/1397 به مدت 5 روز طبق برنامه امتحانی می باشد.

 صرف ثبت درخواست غیرحضوری به معنای نهایی شدن ثبت نام در دوره غیرحضوری نبوده و لازم است کل مراحل تا نهایی شدن ثبت نام و انتقال از طریق سامانه کامل گردد.

 طلبه فقط مجاز به شرکت در امتحان دروسی است که طبق ضوابط برای ایشان انتخاب شده باشد، لذا در صورت شرکت در امتحان بدون انتخاب درس، اقدامی نسبت به تصحیح اوراق امتحانی و ثبت نمره ایشان صورت نمی گیرد.

 شرکت در امتحانات طبق دروس انتخابی برای طلبه الزامیست و در صورت غیبت غیرموجه یا انصراف از جلسه امتحان، نمره صفر ثبت می شود.

 طلاب می توانند با مجوز مدیریت مبداء و مقصد با در دست داشتن کارت ورود به جلسه ، در محل دیگری در امتحان شرکت نمایند.

 حداقل نمره قبولی در تمامی دروس 12 می باشد و امکان استفاده از تک ماده (ماده 11 فصل 6 آیین نامه آموزشی نظام جاری) وجود ندارد.

متقاضیان برای ثبت نام باید به سایت http://howzeh-qom.ir/معاونت آموزش و به پنل شخصی خود مراجعه کنند.

۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha