پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ حجت الاسلام علی عباسی گفت: خدمت به مردم بویژه اقشار محروم جامعه رسالتی بزرگ و ارزشمند بوده و باید این روحیه جهادی خدمت به مردم را تقویت نمایید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مدیر حوزه علمیه قزوین صبح امروز در دیدار  کارکنان شهرداری قزوین، گفت: شما مسئولین باید در امر خدمت رسانی به مردم و ارباب رجوع نهایت تلاش خود را در همه جهت داشته باشید رفع گرفتاری مردم و برطرف نمودن مشکلات آنها باید اولویت جدی شما باشد.

وی افزود: خدمت بدون چشم داشت به مثابه جهاد در راه خداست و این سبک از خدمتگزاری، انسان را به سیره انبیاء و اولیاء الهی نزدیک تر می کند.

حجت الاسلام علی عباسی اظهار کرد:  آشنايی  با مسائل و مشكلات مردم مي تواند مديران را براي برنامه ريزی بهتر در حوزه هاي مختلف ياري دهد، تا از اين فرصت خدمتگزاری به نحو أحسن و در جهت خدمت به نظام و مردم استفاده شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: خدمت به مردم بویژه اقشار محروم جامعه را رسالتی بزرگ و ارزشمند بوده و باید این  روحیه جهادی خدمت به مردم را اولویت قراردهید.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مردم به کسانی اهمیت می‌دهند که برایشان خدمتی ارائه دهد، بنابراین  مسئولین باید توجه داشته باشند، خدماتی که ارائه می‌دهد ، مبنای قضاوت مردم است .

حجت الاسلام عباسی بیان داشت:  انقلاب اسلامی ما هرچه دارد به برکت حضور و پشتیبانی مردم است و باید قدر مردم را بدانیم و در خدمتگزاری به مردم از یکدیگر سبقت بگیریم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha