جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام موینی

حوزه/ حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی گفت: علم آموزی ،جهاد خستگی ناپذیر است که به عنوان یک اصل اساسی بر زندگی همگان حاکم است و از مهترین راههای رسیدن به قله های رفیع انسانیت می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی، امروز در جمع مربیان منتخب علوم قرآنی گفت: جهاد در تربیت علمی و دینی عبارت از سعی مداوم و بی وقفه در راه تحول و تعالی و جهاد همیشگی و خستگی ناپذیر برای مبارزه با نقص ها  و کاستی ها است که ثمره اصلی آن به کمال رساندن دانش پژوهان است که باید با مطالعه و تحقیق و پژوهش واقعی به این مهم دست یابید و راه درست زیستن و خوب بودن و مفید زندگی کردن را بفهمند و بفهمانند.

وی افزود: شما مربیان برای تاثیرگذاری مثبت باید اولا، تصفیه و پالایش دل را از آلودگی ها و رذایل پاک کنید ثانیا؛فرصت پیش آمده را غنیمت بشمارید ثالثا: پرهیز از معاشرت و گفتمان های نادرست که تاثیر منفی دارد کاملا بپرهیزید.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: علم آموزی ،جهاد خستگی ناپذیر است که بعنوان یک اصل اساسی بر زندگی همگان حاکم است و از مهترین راههای رسیدن به قله های رفیع انسانیت است که توسط یک مربی دلسوز،اصیل ، انقلابی،و علاقمند به انقلاب و کشور برای تربیت نسل جوان و آینده ؛همت می گمارد.

حجت الاسلام موینی بیان داشت: مربیان باید بدانند که در مسیر تربیت و طی مسیر کمال رستگاری همواره مداومت در سعی ،از فرایندهای شما می باشد چون مسیر تربیت و آموزش خستگی ندارد.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: باید در فعالیت‌های قرآنی از جوان‌ها بهره‌گیری کرد چون بسیاری از جوانان قرآنی علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه هستند.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: ظرفیت عظیمی در حوزه‌های علمیه، مدارس، دانشگاه‌ها و نیروهای بسیج برای ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی وجود دارد که باید از آن بهره‌گیری و روابط را با آنها بیشتر کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha