جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار شاهچراغی با بانک مسکن

حوزه/ مدیر امور شعب بانک مسکن استان سمنان گفت: بانک مسکن با اعمال سیاست‌های حمایتی به دنبال حمایت از قشر ضعیف جامعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، محسن بابایی در دیدار با آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان؛ ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک مسکن در شاخص‌های منابع، تسهیلات پرداخت‌شده در بخش‌های مختلف به‌ویژه بخش مسکن و ساختمان و نیز آمار مطالبات معوق، آمادگی این بانک را برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مردم استان سمنان اعلام کرد.

مدیر امور شعب بانک مسکن استان سمنان تصریح کرد: بانک مسکن به‌عنوان تنها بانک دولتی و تخصصی در بخش مسکن فعالیت نموده و با پرداخت تسهیلات با نرخ تک‌رقمی دارای آمار سه برابری پرداخت تسهیلات نسبت به جذب منابع را در بین بانک‌های استان داشته؛ نگرانی اساسی این بانک، بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی است.

وی با بیان این که بانک مسکن با اعمال سیاست‌های حمایتی به دنبال حمایت از قشر ضعیف جامعه است، افزود: بانک مسکن با اعمال سیاست‌های حمایتی از قشر ضعیف جامعه انتظار دارد با حمایت‌های لازم موجبات تشویق گیرندگان تسهیلات را در پرداخت به‌موقع دیون خود نزد بانک در سررسیدهای تعیین‌شده فراهم کرده تا مردم به این امر مهم توجه خاص داشته باشند.

آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان با تأکید بر اهمیت فعالیت شبکه بانکی به‌ویژه بانک‌های دولتی، از عملکرد بانک مسکن در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha