شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 آیت الله محسن فقیهی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، ترویج فرهنگ ناب دینی را از جمله رسالت های مهم حوزه انقلابی برشمرد.

آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز بارها فرموده اند ، حوزه انقلابی در درجه اول پاسدار شریعت و مکتب و در وهله بعد حافظ نظام و انقلاب اسلامی است که همین انقلاب نیز برآمده از آموزه های ناب دینی ما می باشد.

وی افزود: حوزه انقلابی برای این که بتواند این هدف را محقق سازد باید ابتدا در درون خود طلاب و فضلا و اساتیدی داشته باشد که از حیث علمی و معنوی و اخلاقی قوی باشند که الحمدالله این طور است منتهای مراتب ما باید همواره در اعتلای این قضایا بکوشیم.

این استاد حوزه همچنین با تاکید بر لزوم مقابله جدی و هوشمندانه با نفوذ فرهنگی دشمن گفت: یکی از رسالت های مهم و جدی حوزه انقلابی ، تلاش و مجاهدت برای پاسخ به تهاجم فرهنگی دشمن است به خصوص در شرایط کنونی که دشمن از طریق مسایل فرهنگی و اجتماعی قصد نفوذ به انقلاب و ضربه زدن به آن را دارد و ما نباید بگذاریم که این هدف شوم محقق شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  خاطرنشان کرد: هم اکنون ما به خصوص با فعالیت شدید فضای مجازی در دوره ای بسر می بریم که دشمنان هجوم شبهات به دنبال تخریب مبانی اعتقادی و فکری مردم ما به خصوص نوجوانان و جوانان  هستند و لذا فعالیت روحانیت دغدغه مند و انقلابی در این باره می تواند خنثی کننده توطئه های دشمن باشد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha