جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: اگر امروز شاهد پیشرفت‌های گوناگون در کشور هستیم و اگر می‌بینیم ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت بسر می‌برد، نتیجه پشتیبانی ملت از ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، گفت: اگر امروز مردم نسبت به مبانی، ولایت فقیه، اهل بیت(ع) و قرآن سست می‌شوند، به این دلیل است که در فضاهای اجتماعی تخریب های ناجوانمردانه  می‌شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: امروز همه باید پشتیبان ولایت فقیه و رهبری باشیم، چرا که بسیاری از دشمنان می خواهند جایگاه ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کنند، لذا باید با تقویت ولایت، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنیم.

وی با اشاره به این که تضعیف ولایت فقیه هدف اصلی دشمنان نظام است، اظهار کرد: امروز دشمن برای دور کردن جوانان از ولایت، قرآن و اهل بیت(ع) هزینه‌ها می‌کند، اما باید بداند که جوانان ما از نسل همان دلیر مردانی هستند که در ولایت‌ پذیری حداکثری بودند.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان داشت: سالم‌ترین چیزی که در نظام وجود دارد، دستگاه ولایت فقیه است و باید قدردان آن باشیم؛ اگر ولایت فقیه را داشته باشیم و به رهنمودهای ایشان عمل کنیم، مشکلات کشور برطرف می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: اگر امروز شاهد پیشرفت‌های گوناگون در کشور هستیم و اگر می‌بینیم که ایران اسلامی در اوج اقتدار و امنیت بسر می‌برد، نتیجه پشتیبانی ملت از ولایت فقیه است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی به وسیله شبکه‌ها و سایت‌های مخرب به مقابله با آموزه‌های اسلامی آمده‌اند و می‌بایست در مقابل نقشه شوم جبهه استکبار جهانی آگاهانه ایستادگی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha