چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فقیه معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر از ثبت نام دوره طرح ولایت ویژه طلاب خبرداد و گفت: طلاب می توانند برای ثبت نام این دوره، تا پنجم اردیبهشت ماه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین فقیه، پیش از ظهر امروز در نشست مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری دوره طرح ولایت با عنوان مبانی اندیشه اسلامی ویژه طلاب خبر داد و گفت: طلاب می توانند جهت ثبت نام این دوره تا پنجم اردیبهشت ماه سال جاری از طریق آدرس اینترنتی www.login.ismc.ir  اقدام کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر افزود: دوره طرح ولایت پس از ماه مبارک رمضان از 27 خرداد ماه آغاز و تا پنجم مرداد سال جاری در مشهد مقدس ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امسال سومین سال برگزاری این دوره است، اظهار داشت: در دوره اول تعداد 46 نفر و در دوره دوم تعداد 16 نفر از طلاب استان بوشهر شرکت کردند.

حجت الاسلام فقیه به مقررات و ضوابط دوره اشاره کرد و ابراز داشت: دوره 40 روزه و کاملا آموزشی است و فراگیران موظف به شرکت در تمام برنامه­های آموزشی اعم از کلاس، مباحثه، آزمون هستند. همچنین طلاب در سه ترم 13 روزه شش کتاب را فرا می­گیرند و در پایان هر ترم از دو کتاب تدریس شده آزمون کتبی گرفته خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: هر کتاب حدوداً در 14 جلسه یک ساعت و نیمه تدریس می شود و چهار جلسه مباحثه نیز برای هر کتاب برگزار می­ شود؛ همچنین مهلت انصراف قبل از دوره تا دهم خرداد است و پس از آن در صورت انصراف هزینه اولیه عودت داده نخواهد شد.

وی بیان داشت: به جهت هزینه ­های بالای صورت گرفته در صورت انصراف در حین دوره کلیه مبلغ هزینه­ برای فرد تا زمان انصراف محاسبه و از فراگیر گرفته می ­شود، از این رو فراگیران تا قبل از ثبت نام بررسی لازم در این زمینه را انجام دهند.

حجت الاسلام فقیه به شرایط متقاضیان دوره پرداخت و گفت: حداقل پایه برای طلاب سیکل 3 و برای بالاتر از دیپلم پایه 2 است همچنین طلاب باید در سال تحصیلی 96ـ95 فعال آموزشی باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر در پایان گفت: اولویت در ابتدا با اساتید جوان، سپس با طلاب پایه دهم و نهم و بعد از آن به ترتیب طلاب پایه هشتم و هشتم، ششم و پنجم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha