جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/متأسفانه بعضی ها به بهانه زمینه سازی ظهور حضرت، جامعه را با افکار آلوده به تباهی و فساد می کشانند. این دسته معتقدند باید جامعه به سوی فساد برود تا آن حضرت ظهور کند، درحالی که واقعیت این است که برای ظهور آن حضرت، ذهنها را آماده کنیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار ستاد مردمی اجتماعات مهدوی، گفتند: خداوند در این روزگار موقعیت های قرار داده و لازم است این فرصت ها را غنمیت شمرد و یکی از این فرصت ها تعلیم و تعلم نسبت به ظهور حضرت حجت(ع) است.

ایشان افزودند: لازم است برای ظهور آن حضرت بستر و فرهنگ سازی کرد و در این رابطه به مردم و جوانان آگاهی داد.

معظم له بابیان اینکه ظهور حضرت، وعده الهی، حتمی و قطعی است، ولی باید برای این ظهور، به مردم آگاهی داد، اظهار داشتند: در این رابطه نقش مبلغین توانمند و هنرمند بسیار اثرگذار است و می توانند با بیان شیوا و رسا، فرهنگ سازی کرد و ذهن های مردم را آماده برای پذیرش و وعده الهی کرد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: اما متأسفانه بعضی ها به بهانه زمینه سازی ظهور حضرت، جامعه را با افکار آلوده به تباهی و فساد می کشانند.

ایشان افزودند: این دسته معتقدند باید جامعه به سوی فساد برود تا آن حضرت ظهور کند، درحالی که واقعیت چیز دیگری است؛ واقعیت این است که برای ظهور آن حضرت، ذهنها را آماده کنیم؛ نه اینکه جامعه را به فساد و تباهی بکشانیم تا حضرت بیاید و جامعه را از فساد پاک کند.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha