پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حمایت از کالای ایرانی

حجت الاسلام انتظاری گفت: مردم باید نسبت به تولید داخلی که سبب پیشرفت و تعالی نظام اقتصادی و اشتغال زایی می شود، تعصب داشته باشند تا کشور در مسیر رشد و امنیت پایدار قرار گیرد.

حجت الاسلام هادی انتظاری مدیر مدرسه علمیه اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به اهمیت تبیین شعار سال ابراز داشت: حمایت از تولید ملی عزم مردم را می طلبد.

وی ادامه داد: یکی از جنبه های قدرت در هر کشور بنیه اقتصادی است که در صورت عدم مدیریت و برنامه ریزی دقیق، بسیار آسیب پذیر خواهد بود، از این رو مردم نقش موثری در پویایی اقتصاد کشور ها دارند.

مدیر مدرسه علمیه اسدآباد افزود: وابستگی اقتصادی نوعی استعمار است که دشمنان ایران اسلامی همواره در پی در گیر کردن ما نسبت به این استعمار نوین هستند.

وی تصریح کرد: مسئولان و مردم همواره با نگاه به داخل به دنبال برنامه ای مدون در جهت اقتصادی درون زا و اجرایی ساختن آن باشند تا کشور را از تیررس برنامه های خصمانه دشمنان دور سازند.

حجت الاسلام انتظاری گفت: همگان باید در جهت پیش برد فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی عزم جدی داشته و با صبر و شکیبایی به این سخن خردمندانه لباس عمل بپوشانیم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان به عنوان کسانی که در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند باید با برنامه ریزی دقیق و حمایت از تولیدکنندگان داخلی تسهیلاتی را فراهم کرده تا همه افراد استعدادهای اقتصادی خود را نشان دهند.

مدیر مدرسه علمیه اسدآباد تصریح  کرد: مسئولان فرهنگی باید فضای فرهنگی جامعه را نسبت به مصرف تولیدات داخلی ترغیب کرده تا فضای استفاده از تولید ملی و داخلی در کشور احاطه  داشته باشد.

وی در پایان افزود: مردم باید نسبت به تولید داخلی که سبب پیشرفت و تعالی نظام اقتصادی و اشتغال زایی می شود، تعصب داشته باشند تا کشور در مسیر رشد و امنیت پایدار قرار گیرد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha