جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حبیب باقری معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمانشاه مطرح کرد

حوزه/ حجت الاسلام باقری گفت: طی یک سال گذشته بیش از ۳۰۰ نفر از طلاب در برنامه های ورزشی در رشته های فوتسال، شنا، فوتبال، والیبال، تنیس و بویژه کوه نوردی شرکت کرده اند.

حجت الاسلام حبیب باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به این که معاونت امور طلاب حوزه علمیه کرمانشاه سال گذشته در بخش های سلامت و تسهیلات، امور طلاب و ایثارگران و دانش آموختگان فعالیت های خوبی را انجام داده، گفت: طی یک سال گذشته بیش از 300 نفر از طلاب در برنامه های ورزشی در رشته های فوتسال، شنا، فوتبال، والیبال، تنیس  و بویژه کوه نوردی شرکت کرده اند.

وی  هدیه ازدواج و هدیه تولد فرزند به طلاب استان، صدور کارت هوشمند، صدور 200 برگه معافیت تحصیلی برای مشمولین، و ... را از دیگر اقدامات این معاونت در سال گذشته اعلام کرد و افزود: تجهیز آشپزخانه های مدارس به وسایل مورد نیاز  و حجرات طلاب به فرش با کیفیت، تهیه یخچال جهت تمامی مدارس استان از منابع استانی بویژه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از دیگر اقدامات معاونت امور طلاب حوزه استان بوده است.

 معاون امورطلاب حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع سلامت طلاب، گفت: برگزاری سلسه نشست های بهداشت و سلامت در کل مدارس استان، ایجاد فضای معنوی در حوزه علمیه کرمانشاه، شرکت اساتید و طلاب مدارس استان در برنامه یادواره شهدای بازی دراز و برپایی غرفه های فرهنگی در یادمان بازی دراز از برنامه ها و اقدامات این معاونت به شمار می رود.

حجت الاسلام  باقری با اشاره به ترویج روحیه بسیجی در مدارس استان، گفت: سلسه نشست های بصیرتی از مصوبات شورای عالی بسیج حوزه علمیه استان در سال گذشته با برگزاری 21 جلسه از دیگر برنامه ها جهت انقلابی ماندن حوزه بوده است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به شرکت ۱۲۰ نفر از طلاب مدارس علمیه استان، در اردوی راهیان نور جنوب و غرب کشور به برگزاری اردوهای سیاحتی زیارتی قم اردو های یک روزه درون استانی و استان های همجوار  اشاره کرد و گفت: سال گذشته بالغ بر۵۰۰ نفر از طلاب به اتفاق خانواده هایشان به مشهد مقدس اعزامشدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha