جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 448841
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی توسط طلاب خورموج

حوزه/ نمایشگاه عرضه و حمایت از محصولات و کالای ایرانی به همت طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت خورموج و موسسه فرهنگی قرآنی تبیان با حضور مدیر حوزه علمیه استان بوشهر برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نمایشگاه عرضه و حمایت از محصولات و کالای ایرانی در خورموج، صبح امروز به همت طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت و موسسه فرهنگی قرآنی تبیان، با حضور مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و جمعی از مسؤولان شهرستان دشتی برپا شد.

این نمایشگاه که به مدت شش روز ادامه دارد دارای غرفه هایی همچون لوازم خانگی، مواد غذایی، محصولات سلامت و فرهنگی و نوشت افزارهای ایرانی اسلامی است که با قیمتی مناسب به مردم عرضه می شود.

حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان در حاشیه بازدید از نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی گفت: برپایی نمایشگاهی برای عرضه محصولات داخلی اقدامی پسندیده در جهت حمایت از کالای ایرانی است که این کار به همت طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت خورموج و با مشارکت موسسه فرهنگی قرآنی تبیان صورت گرفته است.

وی، توجه شعار سال و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و بیان داشت: طلاب حوزه علمیه نشان دادند که در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری ثابت قدم هستند و برگزاری این نمایشگاه نشان داد که حوزه علمیه در این امر پیشتاز است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بر لزوم توجه مردم به کالاهای داخلی تاکید کرد و گفت: حمایت از کالاهای داخلی رشد روز افزون اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را در پی خواهد داشت و بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف می کند.

حجت الاسلام خدری افزود: تولید کنندگان محصولات داخلی نیز باید اعتماد مردم بیش از پیش جلب کنند و کیفیت را در تولیدات خود ارتقا دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha