جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: سپاه در راستای اقتدار نظام در عرصه ملی و بین‌المللی گام بر می‌دارد و هر کسی در هر جایگاهی بخواهد سپاه را تضعیف کند، ضمن این که یک حرام شرعی را انجام داده نشان از ذلت خود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در نشستی با رئیس کمیته امداد و فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بوشهر، گفت: دفتر مطالعات راهبردی دفتر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با استفاده از کارشناسان مجرب و استفاده از نظرات دانشگاهیان مطالعات خوبی انجام داده که بسته کاری خوبی برای سرمایه‌گذاری بر اساس آمایش استان در قالب فرصت سرمایه‌گذارن تهیه و تدیون شده است.

وی افزود: با این برنامه که به زودی رونمایی می‌شود امکان ایجاد اشتغال برای 5 هزار نفر در سال اول محقق و در یک چشم‌اندازی مناسب، امکان ایجاد اشتغال 20 هزار نفر پیش‌بینی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: یکی از مهمترین فعالیت‌ها در استان بوشهر، دریافت زکات مردمی است که در سال گذشته استان بوشهر صد در صد تعهدات انجام و زمینه جذب سه میلیارد و 700 میلیون تومان  انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی‌بوشهری یادآور شد: در استان بوشهر در سایه اخلاق و همدلی و با مدیریت جامع مسؤولان استان و به خصوص سپاه پاسداران و کمیته امداد شاهد این هستیم که منویات رهبری به خوبی به مرحله اجرا در می‌آید.

وی، استان بوشهر را استانی ولایتمدار دانست و گفت: استان بوشهر می تواند در خیلی از برنامه‌ها و شاخص‌ها به عنوان یک استان الگو برای کشور مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: یکی از مجموعه‌های موفق در عرصه ارائه خدمات به مردم و به خصوص نیازمندان جامعه کمیته امداد است، که با برنامه‌های توانمندسازی به دنبال کاهش محرومیت در این استان است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در ادامه عنوان داشت: تشکیل صندوق قرض الحسنه کمیته امداد در بوشهر در سال گذشته محقق شد که تاثیر فراوانی در موضوع احیاء سنت نیکوی قرض‌الحسنه دارد.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از تلاش‌های سپاه پاسداران عنوان کرد: سپاه در راستای اقتدار نظام در عرصه ملی و بین‌المللی گام بر می‌دارد و هر کسی در هر جایگاهی بخواهد سپاه را تضعیف کند ضمن این که یک حرام شرعی را انجام داده نشان از ذلت خود است.

وی با اشاره به روز ملی خلیج فارس بیان کرد: اقتداری که اکنون در خلیج فارس ایجاد شده نشان از تلاش های سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای نظامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha