جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تهاجم فرهنگی

حوزه/ جنگ نظامی نفوذ در مرز‌ها و جنگ فرهنگی نفوذ در مغزها و افکار است، در جنگ نظامی دشمن در شهر‌ه حضور می یابد، اما در جنگ فرهنگی، در اتاق فرزندان ما نفوذ کرده است و علیرغم هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی متاسفانه تا امروز ارگان‌های فرهنگی توجه و سیاست‌اندیشی لازم را در این زمینه نداشته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام شعبان تقی خانی، امروز در نشست بصیرتی و سیاسی طلاب مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین گفت: سبک زندگی و تحکیم خانواده موضوعی است که باید مورد بررسی قرار گیرد، چرا که بعد از دوران جنگ سخت، دشمن با جنگ نرم وارد میدان شده است و هدف فروپاشی و از بین بردن قداست خانواده است و باید گفت که در این مسیر موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب درباره مفهوم «آتش به اختیار»، افزود: جامعه همچون بدن انسان است که برای رسیدن به هدف اصلی هریک از اعضا، ارگان‌ها و مسئولین اجرایی وظایف خاصی را برعهده دارند که جدا از وظایف کل نیست.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  مسئله آتش به اختیاری یک موضوع نظامی است و در مواردی که به هر دلیلی ارتباط با فرمانده اصلی قطع شده از آن استفاده می‌شود و تصمیم‌گیری را بنابه‌اقتضای زمان بر عهده خود فرد قرار می‌گیرد.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: جنگ نظامی نفوذ در مرز‌ها و جنگ فرهنگی نفوذ در مغزها و افکار است، در جنگ نظامی دشمن در شهر‌ه حضور می یابد، اما در جنگ فرهنگی، در اتاق فرزندان ما نفوذ کرده است و علیرغم هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی متاسفانه تا امروز ارگان‌های فرهنگی توجه و سیاست‌اندیشی لازم را در این زمینه نداشته‌اند.

حجت الاسلام تقی خانی بیان داشت:  کسی که امر به معروف و نهی از منکر می کند جانشین خداوند روی زمین است و در ردیف انبیاء الهی قرار دارد که این فریضه اعظم الفرایض یعنی بزرگترین فریضه هاست و این امر باعث برپایی تمامی واجبات می شود.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha