چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
امام زمان (عج)

حوزه/ حجت الاسلام حضوری، مطابقت رفتار، گفتار و کردار با دین اسلام را از دیگر راه های نزدیکی به حضرت مهدی(عج)دانست و گفت: راه هموار برای ظهور امام عصر(عج) راهی جز اطاعت از خدای متعال، اجرای احکام شرعی و تزکیه نفس نبوده و هر راه دیگری بی راهه می باشد.

حجت الاسلام حضوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با تاکید بر ضرورت ترویج معارف ناب مهدوی، گفت: براساس روایات وجود مقدس امام زمان(عج)برای مردم مانند خورشیدی پشت ابر که از نور وحرارت بهره مندند، ولی خود خورشید را نمی بینند.

مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) جهرم، یکی از راه های رسیدن به امام زمان(عج) را معرفت به ایشان عنوان کرد و افزود: حجاب جهل سبب شده که ما به امام زمان(عج)نرسیم.

وی، مطابقت رفتار، گفتار و کردار با دین اسلام را از دیگر راه های نزدیکی به حضرت مهدی(عج)دانست و ادامه داد: راه هموار جهت ظهور امام عصر(عج) راهی جز اطاعت از خدای متعال، اجرای احکام شرعی و تزکیه نفس نبوده و هر راه دیگری بی راهه می باشد.

حجت الاسلام حضوری، فعالیت مؤثر در فضای مجازی جهت ترویج فرهنگ مهدویت را در کنار فضای حقیقی مهم ارزیابی کرد و افزود: ما اکنون داعیه دار حکومت اسلامی هستیم، بنابراین باید در همه زمینه ها سرآمد بوده و این حکومت را به عنوان الگو به جهانیان معرفی کنیم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha