جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد

مسئول طرح هجرت حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری همایش تقدیر از مبلغان و مبلغان مدارس امین آموزش پرورش استان بوشهر خبر داد و گفت: این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ۲۴ اردیبهشت ماه در سالن کانون تربیتی امالم خمینی(ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد امروز در نشست مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری همایش تقدیر از مبلغان و مبلغان مدارس امین آموزش پرورش استان بوشهر خبر داد  و گفت: این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر 24 اردیبشهت ماه در سالن کانون تربیتی امالم خمینی(ره) برگزار می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر تعداد مدارس امین استان را 66 مدرسه عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد 59 مدرسه با فعالیت مبلغات و هفت مدرسه امین با فعالیت مبلغان صورت می گیرد.

مسؤول طرح هجرت حوزه علمیه استان بوشهر از فعالیت 32 مبلغ طرح هجرت در استان خبر داد و ابراز داشت: این مبلغان موظف هستند در مدرسه محل تبلیغی خود کار تبلیغی با موضوعات سبک زندگی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و ولایت فقیه را در قالب کلاس، رادو، کارگاه، نمایشگاه و پوستر انجام دهند.

حجت الاسلام موسوی نژاد همچنین از برگزاری همایش معاونان تبلیغ حوزه های علمیه خبر داد و گفت: این همایش در استان مازندران از فردا آغاز و تا 18 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی هدف از برگزاری این همایش را بررسی عملکرد معاونان تبلیغ و ارائه راهکار جهت حل مشکلات تبلیغی در استان ها و نیز هم افزایی و همفکری در راستای ارتقای کیفیت فعالیت تبلیغی معاونان در سطح مدارس استان ها عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha