سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جنگ نرم

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که روش مبارزه دشمن، روش جنگ نرم است و باید به این مهم توجه ویژه ای شود، گفت: دوران کنونی، دوره تضعیف جهان اسلام به دست آمریکا و جهان خواران است و دولتمردان و آحاد جامعه نباید لحظه‌ای از کینه دشمن غافل بمانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) گفت: تلاش دشمن برای دستیابی به هدف جدایی مردم از نظام و ناامید کردن آنان است و برای دستیابی به این هدف ، با تمام قدرت، کوچکترین نقص را بزرگنمایی می کند .

وی با اشاره به این که روش مبارزه دشمن، روش جنگ نرم است و باید به این مهم توجه ویژه ای شود، افزود: دوران کنونی، دوره تضعیف جهان اسلام به دست آمریکا و جهان خواران است و دولتمردان و آحاد جامعه نباید لحظه‌ای از کینه دشمن غافل بمانند.

حجت الاسلام فاطمیان تصریح کرد: دشمن با تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی بود که جوانان ما با تکیه بر توانمندی‌های داخلی اجازه ندادند دشمنان  بتوانند به اهداف خود دست یابند.

امام جمعه شهرستان اقبالیه خاطرنشان کرد: دشمنان حالت انفعالی به خود گرفته اند و می خواهند شکست های خود را با ایجاد اختلاف و فتنه در کشور ما جبران کنند که ملت ایران اجازه چنین کاری را به آنان نخواهند داد.

وی اظهار کرد: ما گوش به فرمان ولایت هستیم و با اشاره رهبری همان طور که ریشه فتنه را کندیم، آمریکا و اسرائیل را نیز نابود خواهیم کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: حضور مردم در همه صحنه ها مظهر جمهوریت و ولایت فقیه مظهر اسلامیت است، تا زمانی که این ۲ عنصر کنار هم باشند، دشمنان شکست خواهند خورد، اما اگر روزی دشمنان بین این ۲ عنصر اختلاف بیاندازند، به هدف خود می رسند.

وی در پایان گفت: امروز دشمنان از نفوذ و موقعیت جمهوری اسلامی ایران نگران هستند و از همه ابزارها برای تضعیف آن استفاده می کنند

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha