جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره پویانمایی

امام جمعه همدان با اشاره به این که امروز نه تنها کودکان بلکه بزرگترها نیز مخاطبان تولیدات پویانمایی ایرانی شده اند، گفت: در سال های گذشته از اینکه برنامه سرگرمی کودکان ما، بیرون از مرز توسط دشمنان ساخته می شد و کینه ورزی خودشان را نامحسوس تزریق می کردند بسیار رنج می بردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان شب گذشته در آیین افتتاحیه جشنوراه پویانمایی در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی، با اشاره به لزوم توجه به مسائل حیطه کودکان گفت: این برنامه بسیار فاخر و ارزشمند در عرصه فرهنگ و هنر برای نونهالان امت اسلام در سراسر جهان بسیار حیاتی، سرنوشت ساز و اثر گذار است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در سال های گذشته از اینکه برنامه سرگرمی کودکان ما، بیرون از مرز توسط دشمنان ساخته می شد و کینه ورزی خودشان را نامحسوس تزریق می کردند بسیار رنج می بردیم.

امام جمعه همدان تصریح کرد: به برکت انقلاب و خون مقدس شهدای گرانقدر و رهبری های رهبر فرزانه انقلاب و تلاش شبانه روزی هنرمندان و دلباختگان به این نظام و انقلاب در سازمان صدا و سیما برنامه هایی برای کودکان ساخته شده است که نیازی به برنامه های خارج از کشور نیست.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: امروز نه تنها کودکان بلکه بزرگترها نیز مخاطبان تولیدات پویانمایی ایرانی شده اند و این از برکت انقلاب است.

وی گفت: از این که همدان دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین پایتخت این هنر ارزشمند شده است، خدا را شکر می کنیم و از همه دست اندرکاران آن مخصوصا مدیران مرکز همدان صمیمانه قدردانی می کنیم.

آیت الله طه محمدی، ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه را مهم دانست و گفت: همان طوری که هدف بلند این انقلاب خودکفایی جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها بود به حمدالله در عرصه فرهنگ نیز توانسته ایم فرهنگ ناب اسلام محمدی را ترویج دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: با استعداد درخشانی که خداوند به ما ایرانیان اعطا فرموده، باید ملت های دیگر از قدرت ما استفاده کنند و به نوعی نباشد که وابسته دیگران باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha