جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانواده قرآنی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کارگاه های تعالی خانواده برای خانواده های طلاب مدارس علمیه این استان خبر داد .

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های تهذیبی اخلاقی برای خانواده های طلاب، گفت: برگزاری این کارگاه ها زیر نظر اساتید مجرب حوزه می تواند خانواده های طلاب و مبلغان را در تبلیغ برنامه های دینی قرآنی در سطح جامعه یاری دهد.

وی با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه امسال کارگاه های ارتقای دانش معرفتی با عنوان تعالی خانواده برای خانواده های طلاب  استان زیر نظر کارشناسان حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: این کارگاه ها با دعوت از خانواده های طلاب، در مدارس علمیه بصورت دوره ای با مضامین و محوریت سبک زندگی اسلامی در حال برگزاری است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به اجرای طرح جامع تربیتی در مدارس علمیه استان نیز اظهار داشت: این طرح با هدف ارزیابی برنامه های اخلاقی قرآنی در مدارس علمیه در طول سال در حال برگزاری است و هم در ارزیابی این طرح نقاط قوت تقویت و در رفع تقاط ضعف این برنامه ها تلاش خواهد شد.

حجت الاسلام پیرمحمدی در پایان خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های تهذیبی در مدارس علمیه استان با جدیت و پیگیری ارزیابی خواهد شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha