جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: تنها کشوری که در این میان از توطئه نفوذ در جوامع اسلامی سود می برد، رژیم غاصب اسرائیل است و با کمال تاسف می بینیم که برخی از کشورهای اسلامی به جاده صاف کن استکبار و دشمنان امت اسلام تبدیل شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» علی اصغر دریایی صبح امروز در جمع معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: امروز فشار اقتصادی به توطئه اصلی دشمنان نظام تبدیل شده است و همین امر باعث شده است که در حوزه اقتصادی شاهد نارسایی هایی باشیم.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه جنگ نرم و اقتصادی جای جنگ سخت و نظامی را گرفته است، گفت: بسیاری از حوزه های حساس اقتصادی توسط دشمنان برای تحت فشار قرار دادن نظام اسلامی مورد هدف قرار گرفته اند، لذا می طلبد که کارشناسان اقتصادی و صاحبان فکر به میدان ورود پیدا کنند و مهندسی معکوس را انجام دهند.

دریایی با تاکید بر اینکه علاوه بر جنگ اقتصادی، تهاجم فرهنگی هم از سوی دشمنان علیه جهان اسلام به ویژه جمهوری اسلامی در حال جریان است، افزود: امروز تمام امکانات رسانه ای غرب در خدمت تخریب چهره اسلامی ـ ایرانی است، لذا دلسوزان فرهنگی به ویژه طلاب و روحانیون باید به صحنه ورود پیدا کنند و اجازه یکه تازی را به دشمنان ندهند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی دشمنان در بحث فرهنگی، ایجاد جدایی و فاصله بین نسل های انقلاب به ویژه ایجاد و تفرقه بین جامعه؛ خصوصا نسل جوان و روحانیت است.

وی با تاکید بر اینکه جدایی روحانی از بطن جامعه آرزوی دیرینه دشمنان نظام اسلامی است، گفت: ایجاد شبهات مختلف و فراوان با استفاده از عناصر خودفروخته داخلی و خارجی از دیگر تلاش های دشمنان وحدت امت اسلامی است، لذا همگی باید در این زمینه هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنیم.

دریایی اظهار کرد: تا زمانی که حوزه های ما، حوزهای انقلابی و در مسیر انقلاب و آرمان های اصیل آن باشند، هرگز راهی برای نفوذ بدخواهان نیست، لذا طلاب، مبلغان و... دینی باید تمام تلاش خود را برای رسوا کردن این توطئه ها به کار ببندند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه توطئه نفوذ، بسیاری از کشورهای اسلامی را دستخوش نابسامانی کرده، گفت: تنها کشوری که در این میان از توطئه نفوذ در جوامع اسلامی سود می برد، رژیم جعلی و غاصب اسرائیل است و با کمال تاسف می بینیم که برخی از کشورهای اسلامی به جاده صاف کن استکبار و دشمنان امت اسلام تبدیل شده اند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه باید طلاب در حوزه ها علمیه تلاش خود را در مباحث علمی و دینی بیشتر از پیش کنند، عنوان کرد: مباحثی همانند پژوهش، تحقیق و... باید سرلوحه طلاب در حوزه ها و مدارس علمیه قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha