جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انبارکی

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اجرای ۱۳۲ پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی، با بیان این که امروز سپاه در حوزه های مختلف نقش آفرین است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در منطقه و در حمایت از جبهه مقاومت نقش مستشاری خود را ایفاد می کند و همراه ملت ایران مقابل تحریم های ظالمانه غرب ایستاده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: امروز شاهد تبلور ایثار آحاد پاسداران در حوزه جنگ سخت و نرم هستیم، اما وقتی پیام های امپراطوی رسانه ای جهان استکبار را می بینیم، متوجه هجمه های آنان به سمت این مولود انقلاب اسلامی می شویم؛ با این حال چون این مولود برخواسته از مکتب امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) است، این کشتی حرکت خواهد کرد تا انقلاب اسلامی را به انقلاب مهدوی متصل کند.

وی بیان داشت: امروز کسانی که عنوان می کنند حرکت سپاه متوقف شده، کور خوانده اند، بلکه می بینیم محدوده جغرافیایی این حرکت از این کشور فراتر رفته و شاهد بالندگی جبهه مقاومت اسلامی در اقصی نقاط جهان هستیم.

انبارکی در ادامه به اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: احداث و تحویل 259 واحد مسکن مددجویی به مددجویان کمیته امداد به مبلع شش میلیارد و 216 میلیون تومان، احداث و تکمیل پروژه های محرومیت زدایی به تعداد 60 پروژه با مبلغ یک میلیارد تومان، اهدای شش هزار و 107 بسته حمایتی به مبلغ 500 میلیون تومان، بیابان زدایی در استان خوزستان به مساحت 20 هکتار با کاشت پنج هزار نهال، اعزام سالیانه گروه های جهادی به تعداد 20 هزار نفر در عرصه های عمرانی، آموزشی، کشاورزی، فرهنگی، ورزشی و بهداشت و درمان بر اساس فصل بندی برنامه ای، اعزام 200 تیم پزشکی و برپایی دو بیمارستان صحرایی توسط بسیج جامعه پزشکی از جمله اقدامات بوده است.

وی پرداخت مبلغ چهار میلیارد و 109 میلیون و 500 هزار تومان تسهیلات با بهره 10 درصد به 362 نفر جهت ایجاد کارگاه های مختلف اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، حضور فعال و موثر در مناطق زلزله زده کرمانشاه و تهیه و تامین اسکان اضطراری و اسکان موقت شامل 95 کانکس سیار، 164 کانکس ثابت را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از احداث و تحویل تعداد 36 واحد مسکن مددجویی به مبلغ 864 میلیون تومان تا عید فطر خبر داد و گفت: مقدمات انجام قرارداد جدید که به لحاظ کمی و کیفی رشد بسیار خوبی داشته انجام گرفته شده است.

انبارکی انجام پروژه های محرومیت زدایی به تعداد 132 پروژه، اعزام 81 گروه جهادی در عرصه های مختلف، خدمت رسانی توسط بسیج جامعه پزشکی و اختصاص تسهیلات جهت علاقمندان به فعالیت های اقتصادی را از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی استان بوشهر دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha