پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسابقه کانال برتر

حوزه/ مسابقه «کانال برتر» در راستای حمایت از طلاب و روحانیون فعال در فضای مجازی، به همت معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان برگزار می‎شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، به همت معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان مسابقه «کانال برتر» در جهت حمایت از طلاب و روحانیون فعال در فضای مجازی، برگزار میشود.

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان در این رابطه گفت: مقام معظم رهبری در سالهای اخیر به هیچ موضوعی به اندازه فضای مجازی نپرداختهاند. عباراتی که ایشان در این موضوع بیان نمودهاند به نحوی است که به نظر می‌رسد حضور در این عرصه برای تمامی طلاب و روحانیون مستعد لازم و واجب میباشد.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و به منظور گسترش فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی در فضای مجازی معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان اقدام به برگزاری مسابقهای با نام «کانال برتر» نموده است که موضوع آن بررسی کانالهای انقلابی ارزشی و اسلامی با مدیریت طلاب و روحانیون فعال میباشد.

حجت الاسلام زمزم زاده به هدف برگزاری این مسابقه اشاره کرد و بیان داشت: هدف راه اندازی این مسابقه این بود که احساس می‌شد طیف وسیعی از طلاب و روحانیون در زمینه فضای مجازی فعالیت دارند اما فعالیت این عزیزان هیچ‌گاه مورد ارزیابی واقع نشده است.

وی در ادامه در رابطه با اهداف برگزاری مسابقه کانال برتر گفت: هدف این است که با برگزاری این مسابقه اولا نسبت به بررسی محتوای کمی و کیفی این کانالها اقدام شود و ثانیا از کانالهای برتر جهت تشویق طلاب به ادامه فعالیت تقدیر به عمل آید و در پایان انگیزه‌ای برای دیگر طلاب و روحانیون برای ورود به این عرصه مهم صورت پذیرد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان ادامه داد: با توجه به شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی میباشد و از آنجایی که پیام رسان سروش به عنوان اولین پیام رسان رسمی ایرانی مطرح گردیده است در این مسابقه به کانال‌های فعال در این پیام رسان اکتفا نمودهایم تا به نحوی در تقویت این پیام رسان بومی سهیم باشیم.

وی به شرایط شرکت در مسابقه کانال برتر اشاره کرد و گفت: این مسابقه مختص طلاب و روحانیون استان کرمان که در پیام رسان سروش فعال هستند، میباشد. طلاب عزیز که قصد شرکت در این مسابقه را دارند بایستی لینک کانال خود را به همراه مشخصات فردی تا تاریخ دهم خرداد ماه به شماره تلفن 09913824178 پیامک کنند.

حجت الاسلام زمزم زاده افزود: در نظر داریم بعد از بررسی کانالهای ثبت نام شده در عید فطر امسال از برگزیدگان تقدیر کنیم که طبق برنامه جایزه نفر اول مبلغ 5000000 ریال، نفر دوم 3000000 ریال و نفر سوم 2000000 ریال میباشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha