جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قرآن

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه هر اندازه برای ترویج قرآن و فرهنگ قرآنی تلاش شود کم است، گفت: تمامی معارف در قرآن کریم نهفته است و اگر دنبال عزت و سربلندی دنیا و آخرت هستیم قرآن می تواند کلید آن باشد و چیزی برای بشر نیست که در قرآن نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در مراسم تجلیل از خادمین و دست اندرکاران برنامه ترتیل خوانی «نوای ملکوت» در سالن 22 بهمن، بوشهر را یکی از استان های موفق در عرصه قرآنی عنوان کرد و گفت: برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت یکی از برنامه های تاثیرگذار ماه مبارک رمضان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه هر اندازه برای ترویج قرآن و فرهنگ قرآنی تلاش شود کم است، ابراز داشت: تمامی معارف در قرآن کریم نهفته است و اگر دنبال عزت و سربلندی دنیا و آخرت هستیم قرآن می تواند کلید آن باشد و چیزی برای بشر نیست که در قرآن نباشد.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ قرآنی در کشور افزود: امروز مقام معظم رهبری با راهنمایی ها و هدایت های پیامبرگونه خود که با قدرت و هیبت در قلب ظالمان قرار دارد کشور را بر اساس قرآن کریم مدیریت می کند؛ مقام معظم رهبری به خوبی در سخنان خود ماهیت دشمنان اسلام را بیان می کنند.

حجت الاسلام سروستانی با بیان اینکه بهترین سرمشق در قرآن آمده است بیان داشت: قرآن کریم نسخه شفا بخش هر بشر است و بهترین زندگی ها زندگی هایی هستند که بر اساس قرآن و موازین آن باشد.

مدیر کل سازمان و تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: هزار و 400 سال پیش خداوند چهره یهود را در قرآن تبیین می کند، به همین دلیل امروز تعجب نیست که رئیس جمهور آمریکا بدعهدی کند؛ خروج آمریکا از برجام ثابت کرد که آنها همان ماهیتی را دارند که در قرآن آمده است.

 وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی در حوزه قرآنی در حال انجام است اظهار داشت: در بخش های جمع خوانی، مفاهیم، تفسیر و حفظ جلسات آموزشی برای ایام ماه مبارک رمضان پیش بینی شده که ترتیل خوانی نمونه ای از آن است.

گفتنی است در این مراسم از حجت الاسلام سروستانی به عنوان خادم قرآن با اهدای لوح تقدیر و تابلو فرش قرآنی تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha