پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 449707
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
آمریکا

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در پی عهد شکنی دولت آمریکا در خروج یک جانبه از برجام و اظهارات سخیفانه رییس جمهور آمریکا علیه ایران، فردا راهپیمایی ضد استکباری در همه مصلاهای نماز جمعه استان یزد برگزار می شود.

سعید زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: در پی اقدام غیر قانونی دولت آمریکا در خروج یکجانبه از برجام، دانشجویان انقلابی دانشگاه آزاد یزد امروز بعد از اقامه نماز ظهر تجمع ضد استکباری برگزار می کنند.

وی افزود: این اقدام جنون آمیز دولت آمریکا یک جنگ روانی است که با اظهارات سخیفانه ترامپ این بازیچه لابی صهیونیستها همراه بود و بار دیگر توطئه و دشمنی دولت آمریکا علیه ملت ایران را نشان داد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اعلام کرد: مردم انقلابی دارالعباده و همه شهرستان های استان یزد فردا همزمان با سراسر کشور بعد از برپایی نماز دشمن شکن جمعه فریادهای «مرگ برآمریکا» و « مرگ بر اسرائیل» سر می دهند.

زارع از عموم مردم استان، جوانان و اقشار مختلف مردم استان یزد دعوت کرد تا در لبیک به ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای و محکومیت و اعلام انزجار اقدامات سران استکبار و آمریکای جنایتکار در این راهپیمایی شرکت کنند.

 

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha