جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به سخنان مقام عظمای ولایت که آمریکا منافع خود در ایران را از دست رفته می بیند و ایران از دست اندازی آنها در خاورمیانه جلوگیری کرده است، گفت: اروپایی ها زبانشان با آمریکایی ها متفاوت است، اما در عمل یک هدف را دنبال می کنند و نمی توانند تضمینی بدهند و خلاف نظر آمریکا عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام مجید صفدری در جمع مردم انقلابی سنقر و کلیایی، اظهار داشت: تفکر آزادی بخش اسلام انقلابی، برای غرب ظالم و چپاولگر، خطرناک است .

عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه در خصوص دشمنی کفر جهانی با ایران اسلامی به سرکردگی شیطان بزرگ، گفت: در چهل سال گذشته هر تلاشی برای فروپاشی نظام ایران اسلامی کرده اند و به نتیجه ای نرسیده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکتیک دشمنان در مقابل ایران اسلامی عوض شده، اما خباثت به قوت خود باقی است، افزود: مرحله جدید دشمنی شیطان بزرگ متوقف کردن پیشرفت نظام اسلامی ایران و تلاش برای تغییر رفتار در ایران است.

حجت الاسلام صفدری با بیان اینکه دشمنان به دنبال ترویج ولنگاری و بی حجابی در جامعه هستند، ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی برای تغییر در رفتار مذهبی مردم جامعه ما مساله حجاب را مطرح می کنند.

عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه از دیگر دسیسه های شیطان بزرگ در منطقه غرب آسیا را ایران هراسی دانست و گفت: آنها به دنبال تغییر رفتار ایران در دفاع از مظلومان عالم است تا در منطقه قدرت نمایی کنند

وی تصریح کرد: برجام برای تغییر رفتار و محدود کردن ایران بود و وقتی دیدند تغییر رفتار ایجاد نشد پس آمریکا از برجام خارج شد تا فشار بیشتری ایجاد کنند. اروپایی ها هم در دفاع از صهیونیست ها و مقابله با ایران، مثل آمریکایی ها هستند و هیچ تفاوتی ندارند .

عضو شورای حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به سخنان مقام عظمای ولایت که آمریکا منافع خود در ایران را از دست رفته می بیند و ایران از دست اندازی آنها در خاورمیانه جلوگیری کرده، گفت: هدف اصلی آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل و هم پیمانان آنها فروپاشی نظام اسلامی است و جنگ اقتصادی به راه انداخته اند تا مردم را تحت فشار قرار دهند و مسئولان را هم خسته کنند.

امام جمعه سنقر و کلیایی اظهار کرد: آمریکا نقش پلیس بد را بازی می کند و اروپا همان هدف را اما با زبان دیگر با عنوان پلیس خوب دنبال می کنند.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: اروپایی ها زبانشان با آمریکایی ها متفاوت است، اما در عمل یک هدف را دنبال می کنند و نمی توانند هیچ تضمینی بدهند و خلاف نظر آمریکا عمل کنند.

وی افزود: تلاش آنها برای این است که ایران را تضعیف کنند آنها می خواهند بین حاکمیت ایران شکاف ایجاد کنند یک هدف دیگر آنها نا امید کردن مردم از نظام است.

امام جمعه سنقر و کلیایی در پایان گفت: آنها از حضور ایران در عراق و سوریه و خاورمیانه هراس دارند، سپاه خاورمیانه را از چنگ آمریکا در آورده، حال چگونه جرأت می کنند به ایران حمله کنند، پس با جنگ روانی و فشار به افکار عمومی و ترساندن مردم می خواهند به خواسته های خود برسند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha