جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مسئولان در قبال خروج آمریکا از برجام و پیمان‌شکنی‌های پیاپی آمریکا مقابله‌به‌مثل کنند.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در سمنان، با اشاره به پیمان‌شکنی‌های پیاپی آمریکا و خروج از توافق برجام، اظهار داشت: پیمان‌شکنی‌های پیاپی آمریکا و خروج از توافق برجام و عدم حضور آمریکا در برجام همچون بسیاری از بدعهدی‌هایشان، پیش‌بینی می‌شد و خروج از توافق برجام و عدم حضور آمریکا در برجام برای ایران اسلامی فرقی هم نمی‌کند و این اتفاق اگر برای کشور بهتر نباشد، بدتر هم نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان این که آمریکا دشمن اصلی جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران اسلامی است، تصریح کرد: به‌وضوح روشن است که نمی‌توان به آمریکا این دشمن دیرینه ایران اسلامی نزدیک شده و در مقابل آنان لبخند زد، زیرا آمریکا به دنبال نابودی انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه سخنان سخیف ترامپ در پیمان‌شکنی‌های پیاپی آمریکا و خروج از توافق برجام و عدم حضور آمریکا در برجام حاکی از درماندگی و ضعف آمریکا در قبال ملت ایران اسلامی است، افزود: مواضع ترامپ نشان می‌دهد به‌واسطه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه سیاست‌های استکبار جهانی به شکست منجر می‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه قدرت و عظمت ایران اسلامی روزبه‌روز در جهان بیشتر می‌شود و دشمنان ما نمی‌توانند این شکوه و عظمت را ببینند و ازاین‌رو، همواره در حال دسیسه و توطئه هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی هرروز بیشتر خار و ذلیل می‌شوند و این وعده الهی است که دشمنان اسلام دوام و بقایی نخواهند داشت.

وی افزود: مقام معظم رهبری همواره فرموده‌اند که «آمریکا قابل‌اعتماد نیست» و همیشه بر این مسئله تأکید دارند و مسئولان در قبال خروج آمریکا از برجام و پیمان‌شکنی‌های پیاپی آمریکا، مقابله‌به‌مثل کنند و پاسخ جدی به این رفتار آمریکایی‌ها داده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با ابراز امیدواری از نافع بودن خروج از توافق برجام و عدم حضور آمریکا در برجام برای کشور، تصریح کرد: خروج از توافق برجام و عدم حضور آمریکا در برجام اگر منفعت نداشته باشد، ضرری هم نیز برای ما ندارد، اما مسئولان نیز باید به وظیفه قانونی، ملی و کشوری خود در نظام عمل کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha