جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسئولان از اختلاف‌افکنی در میان یکدیگر بپرهیزند، گفت: وحدت در میان مردم، روحانیت و مسئولان عامل رفع مشکلات جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، امروز در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود  در سالن جلسات ولایت فرمانداری این شهرستان، با تأکید بر حفظ وحدت در سطح جامعه اظهار داشت: وحدت حل‌کننده و کاهنده مشکلات است که مردم شهرستان شاهرود با تیم وحدت استانی همراه هستند و این باید تقویت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه خداوند متعال، امام خمینی(ره) و رهبری بر حفظ وحدت تأکید دارند که یک مسئله دینی است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) از اختلاف می‌ترسیدند و به‌خصوص از اختلاف بین مسئولان بالایی احساس خطر می‌کردند.

وی با بیان اینکه نعمت وحدت و انسجام در استان سمنان باید تقویت شود، افزود: تا زمانی که مردم، روحانیت و مسئولان در کنار هم باشند بسیاری از مسائل برطرف خواهد شد و معتقدیم با ید واحده باید به سراغ مشکلات رفت.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه باید وحدت تقویت شود و مردم و مسئولان باهم باشند که در این صورت خیلی از مشکلات در استان سمنان و کشور رفع می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر اختلاف وجود داشته باشد، مشکلات بیشتر می‌شود، در استان سمنان حرفی نسبت به هم نداشته باشیم و مردم می‌خواهند مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به اهمیت جلب رضایت مردم در خدمت‌رسانی مطلوب به آنان افزود: مسئولان باید در جلب رضایت مردم کوشا باشند چراکه در صورت نبود رضایت مردمی، مشکلات جامعه افزون‌تر می‌شود و مردم هنگامی راضی خواهند شد که از ما مسئولان خدمت ببینید.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه جمعیت شهرستان شاهرود بیشتر و به نسبت مشکلات مردم هم بیشتر است، اما باید با وحدت کلمه این مشکلات رفع شود، گفت: همه مردم و مسئولان باید در مدار ولایتمداری گام بردارند . راست‌گویی، اتحاد، پرهیز از دروغ و همچنین  اتحاد در زیر پرچم ولایت‌فقیه مشکلات امروز جامعه را حل خواهد کرد.

وی با اشاره به سرمازدگی‌های در برخی از باغات شهرستان‌های استان افزود: امسال شاهد وقوع سرمازدگی به‌ویژه در سردرختی‌های بخش کشاورزی بودیم که پرداخت به‌موقع خسارت آن‌ها می‌تواند به بخش عمده‌ای از مشکلات آن‌ها کمک کند و مسئولانی که در این راستا قول دادند باید به وعده‌های خود عمل کنند.

شاهچراغی با بیان اینکه اگر مسئولان بر وحدت و رضایت مردم و رهبری تأکید داشته و در آن جدی باشند، بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود، تصریح کرد: برخی قول می‌دهند اما زود فراموش می‌کنند، مرد باید سر قولش باشد و برای من شهرهای استان سمنان تفاوتی ندارد و در تمام سخنرانی‌ها از مردم استان تعریف کردم و استانی سخن گفتم؛ برخی کارها دست من نیست اما می‌توانم مشکلات را به بالا و حتی به رهبری منعکس کنم.

وی با بیان اینکه بنده نماینده رهبری و نماینده شما در مجلس خبرگان رهبری هستم و روی موضوع ولایت و ولایتمداری اهتمام دارم، گفت: تنها خطی که به خدا می‌رسد، خط امام خامنه‌ای است و همه باید وارد این خط شویم که نعمت بزرگی است، رهبری در خشت خام چیزی می‌بیند که ما در آیینه نمی‌بینیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در پایان خطاب به مسئولان افزود: مسئولان نباید به میز خود وابسته باشند و برای خدمت به مردم تلاش کنند که اجر دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha