چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
هاشمی

حوزه/فرماندار شهرستان شاهرود گفت: خروج آمریکا از توافق برجام باعث وحدت و انسجام بیشتر ملت ایران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از شاهرود، سید محمدرضا هاشمی، امروز در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود به میزبانی سالن جلسات ولایت فرمانداری این شهرستان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، با اشاره به پیمان‌شکنی‌های پیاپی آمریکا و خروج از توافق برجام، اظهار داشت: پیمان‌شکنی و عهدشکنی همواره در قرآن کریم و احادیث و روایات در دین مبین اسلام مورد نکوهش و سرزنش بوده است.

فرماندار شهرستان شاهرود با بیان این که پیمان‌شکنی‌های پیاپی آمریکا و خروج از توافق برجام باعث وحدت و انسجام بیشتر ملت ایران خواهد شد، تصریح کرد: پاسخ قاطع مقام معظم رهبری نیز دلالت بر همین اصل است که برای ساخت اقتصاد یک کشور بر درون و نیروهای بومی اتکا کنیم.

وی با بیان این که غربی‌ها می‌خواهند تا ما را وابسته به خود نگه‌دارند که در مواجه با این توطئه باید کالای تولیدی ساخت کشور خودمان را موردحمایت قرار دهیم، افزود: برای تحقق شعار سال باید از کالاهای ایرانی و به‌ویژه محصولات ساخت شهرستان خودمان استفاده و بهره‌برداری کنیم.

هاشمی با بیان اینکه در شش نقطه از شهرستان شاهرود نماز جمعه اقامه می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم اخلاق مدار شهرستان شاهرود معنویات را سرلوحه خود قراردادند و باید در پاسخ به آن‌ها خدمت صادقانه به ایشان در ادارات انجام شود لذا تکریم مردم باید در اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha