جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر سرخه

حوزه/ امام جمعه سرخه گفت: حجاب و عفاف باعث مصون ماندن افراد از آسیب‌های اجتماعی و پرهیز از گناه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سرخه، حجت‌الاسلام مصطفی فاطمی بصیر، امروز در گفتمان دینی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به میزبانی دبیرستان مدیری شهرستان سرخه، با بیان این که حجاب انسان را از هرگونه خطا و آلودگی دور نگاه می‌دارد و حجاب میوه عفاف است، اظهار داشت: حجاب و عفاف باعث مصون ماندن افراد از آسیب‌های اجتماعی و پرهیز از گناه می‌شود چه‌بهتر که انسان به‌وسیله عقل و فطرت خود راه را از بیراه تشخیص دهد.

امام جمعه سرخه با بیان اینکه زن با حجاب خود خواهد توانست به رشد و تعالی برسد، تصریح کرد: چنانچه بانوان، جایگاه حقیقی حجاب و عفاف را به‌درستی درک نمایند، این موضوع را در زندگی پیاده کرده و از آن، به‌عنوان یک نیروی امن و ارزش واقعی، در جهت رشد و تعالی خود و جامعه بهره‌مند خواهند شد.

وی با برشمردن مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی دوران جوانی افزود: دوران جوانی بهترین فرصت به‌منظور رشد و تعالی انسان است که باید به بهترین وجه از این فرصت استفاده شود.

امام جمعه سرخه خاطرنشان کرد: هر چیزی که مقدسات، افکار و اعتقادات دینی را به چالش و حاشیه بکشاند به‌عنوان آسیب مطرح است و باید با افزایش قدرت ایمان به مقابله با آن پرداخت و آسیب‌های اجتماعی سد مهمی برای ترویج و نشر فرهنگ دینی در جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha