چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه

حوزه/ آیت الله علماء با اشاره به ارادت و ابراز علاقه مردم ایران اسلامی به خاندان پیامبراکرم(ص) گفت: خدمت به آستان اهل بیت(ع) افتخار ایرانیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه آیت الله "مصطفی علماء" در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان که با حضور سردار شوشتری جانشین ستاد بازسازی عتبات  عالیات انجام گرفت، گفت: سعادت  خدمت به آستان سید الشهدا(ع) و اهل بیت(ع) برای هر کسی افتخار و توفیق بزرگی  است.

وی در ادامه فعالیت در ستاد بازسازی عتبات  عالیات را توفیق الهی دانست و گفت: هر خدمتی که به آستان  اهل بیت(ع) انجام شود در اصل خدمت به خود انسان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ارادت و ابراز علاقه مردم ایران اسلامی به خاندان پیامبراکرم(ص)، گفت: خدمت به آستان اهل بیت(ع) افتخار ایرانیان است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به این که ارادت تاریخی مردم کشورمان به ذریه پیامبر(ص) و مهمانوازی به زائران اهل بیت(ع) مثال زدنی است، گفت: ایرانیان این افتخار را دارند که در طول تاریخ و تا به امروز همواره خدمتگزار و سازنده حرم های اهل بیت(ع) بوده اند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حجت الاسلام ضیغمیان از همه مسئولان و مردم استان در خواست کرد: از مدیر جدید ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان نهایت حمایت را داشته باشند.

در این مراسم "بهمن صحرایی" به عنوان مدیر جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه به جای حجت الاسلام "محمد حسین ضیغمیان" مشغول به کار شد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha