پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام رضا کهساری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: کم‌کاری در حوزه ترویج حجاب و عفاف بی‌توجهی به فرمان خداوند متعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام رضا کهساری، امروز در جلسه شورای تخصصی فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، خواستار توجه بیشتر مسئولان فرهنگی دانشگاه به امر حجاب شد و اظهار داشت: باید به این مهم توجه خاص داشت و طبق تأکید قرآن کریم مبنی بر اهل حیا و حجاب و عفاف بودن، اگر در این زمینه کم‌کاری کنیم یعنی به فرمان خدا بی‌توجه بوده‌ایم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: یکی از امکاناتی که می‌تواند پیام‌های فرهنگی را به خانه‌های مخاطبان ببرد فضای مجازی و سایت دانشگاه است که باید بیشتر گسترش یابد.

وی افزود: تقاضای من از معاونت‌های فرهنگی دانشجویی دانشگاه این است که با توجه به حذف تلگرام بلافاصله در ایجاد کانال‌های ارتباطی در فضای مجازی در پیام‌رسان‌های ایرانی برای اساتید، کارکنان و دانشجویان اقدام کنند.

حجت‌الاسلام کهساری خاطرنشان کرد: هر کاری کنیم نه اساتید و نه دانشجویان را در همه جلساتمان نمی‌توانیم داشته باشیم و یکی از امکاناتی که می‌تواند ما را به خانه‌های مخاطبانمان ببرد فضای مجازی و سایت دانشگاه است.

وی گفت: تقاضای من ایجاد کانال‌های فرهنگی است و باید آن‌ها را فعال کرد، ما هم در حد توانمان در ارائه محتوا برای این کانال‌ها تلاش می‌کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان افزود: مسئولان فرهنگی نیز در ایام کم‌کار دانشگاه مثل تابستان باید بخشی از وقتشان را در تولید محتوا اختصاص دهند و عزیزان فرهنگی می‌توانند بنشینند با مطالعه روزانه 4 ساعت محتواهای فرهنگی را از منابع گوناگون مثل کتاب‌ها استخراج کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha