شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فلسطین

حوزه/ در پی جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه، که به انتقال سفارت امریکا به بیت‌المقدس معترض بودند، جامعه‌المصطفی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه« المصطفی» در محکومیت کشتار معترضان به انتقال سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«الَّذِينَ أُخْرِجُوا مِن دِيَارِهِمْ بِغَيْر حَقٍّ إِلَّا أَن يَقُولُوا رَبُّنَااللَّهُ وَ لَوْلَا دَفْعُ‌اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُم بِبَعْضٍ لَّهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَ بِيَعٌ  وَ صَلَوَاتٌ وَ مَسَاجِدُ يُذْكَرُ فِيهَا اسْمُ‌اللَّهِ كَثِيرًا وَ لَيَنصُرَنَّ‌اللَّهُ مَن يَنصُرُهُ إِنَّ‌اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ؛
همان کسانی که به ناحق از خانه‌هایشان بیرون رانده شدند. [آنها گناهی نداشتند] جز این که می‌گفتند: پروردگار ما خداست» و اگر خدا بعضی از مردم را با بعض دیگر دفع نمی‌کرد، صومعه‌ها و کلیساها و کنیسه‌ها و مساجدی که نام خدا در آنها بسیار برده می‌شود، سخت ویران می‌شد و قطعاً خدا به کسی که [دین] او را یاری می‌کند، یاری می‌دهد، چرا که خدا سخت نیرومند شکست‌ناپذیر است». (حج:40)
در هفتادمین سالروز تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی و در پی اجرای تصمیم نابخردانه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور امریکا، در انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس، بار دیگر همچون هفتاد سال گذشته، مزدوران صهیونیست، در واکنش به اعتراض حق‌مدارانه مردم غیرنظامی نوار غزه به این عمل شرم‌آور و مخالف قوانین بین‌المللی و انسانی، به روی معترضان آتش گشودند و با سنگدلی، به کشتاری فجیع دست یازیدند. در پی این وحشیگری، بیش از پنجاه تن به خاک و خون غلتیدند و سه‌هزار نفر نیز مجروح شدند.
بی‌تردید، تداوم اشغال سازمان‌یافته سرزمین فلسطین و استمرار اقدامات تروریستی این رژیم و همچنین تصمیم نابخردانه و غیرقانونی اخیر دولت ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت خود به آن جا، بر عزم و اراده ملت ستمدیده فلسطین در مقابله و مقاومت در برابر اشغالگری خواهد افزود و بی‌هیچ تردید، موجب تشدید اقدامات ضدصهیونیستی - امریکایی در منطقه و جهان و گسترش مقاومت در اراضی اشغالی خواهد شد.
جامعه‌المصطفی‌‌العالمیه نیز همسو با مسلمانان آزاده جهان و مردم مظلوم و ستم‌کشیده فلسطین اشغالی، انزجار خویش را از چنین اعمال ننگینی اعلام می‌دارد و ضمن محکومیت شدید رفتار امریکا در به سخره گرفتن تعهدات بین‌المللی و حق‌ستیزی رژیم صهیونیستی، از مجامع اسلامی و بین‌المللی می‌‌خواهد اقدامی عاجل در توقف ظلم هفتاد ساله این رژیم منحوس در حق فلسطینیان انجام دهند تا ان‌شاءالله، این غده سرطانی هر چه زودتر از دامان جامعه بشری پاک گردد و سرزمین مقدس فلسطین روی آرامش و صلح را ببیند.

جامعه‌المصطفی‌العالمیه
25/2/97

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha