جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام دارابی

حوزه/ حجت الاسلام دارابی گفت: عده ای از روحانیان وظیفه شناس در مناطق تبلیغی خود سبب اشتغال زایی شده و در امر تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیتی های ارزنده ای داشته اند و یا این که برای مشکلات آموزشی در منطقه برنامه ریزی های منظمی داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام علی دارایی مدیر کل امور مجلس تبلیغات اسلامی ، ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ در تبلیغات اسلامی همدان، بیان داشت: روحانیت باید مسؤولیت های اجتماعی خود را به نحو احسن اجرا کند تا در جامعه محبوب بماند.

وی ادامه داد: اینکه عده ای از روحانیان در جامعه طوری عمل کرده اند که سبب کم شدن محبوبیت این قشر شده و این مساله از سوی مردم اتفاق نیفتاده بلکه روحانیت باید در جامعه جاذبه داشته باشد.

حجت الاسلام دارابی اظهار داشت: روحانی باید نسبت به ساحت هایی که در جامعه به مسئولیت رسیده پاسخگو باشد، روحانیانی در جامعه فعالیت می کنند که مردم را در مشکلات اجتماعی یاری می کنند.

وی در ادامه افزود: عده ای از روحانیان وظیفه شناس در مناطق تبلیغی خود سبب اشتغال زایی شده و در امر تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیتی های ارزنده ای داشته اند و یا این که برای مشکلات آموزشی در منطقه برنامه ریزی های منظمی داشته اند.

مدیر کل امور مجلس تبلیغات اسلامی گفت: روحانیان در جامعه اسلامی از مبانی فکری و اسلامی پاسداری می کنند و باید با اقتضائات امروز باید اهل مطالعه و پژوهش باشند.

وی در ادامه افزود: امروز مراتب دین داری و توجه مردم به فرایض دینی همچون نماز و روزه مرتبه ای بالا است، به طوری که می توان گفت بالای 85 درصد جامعه مقید به انجام فرایض دینی هستند.

حجت الاسلام دارابی گفت: مبلغان باید با نگاهی جامع شرایط کنونی را که دشمن انقلاب اسلام و با استفاده از رسانه ها جامعه را آکنده از شبهات کرده را به سر منزل مقصود برسانند.

وی در پایان گفت: یکی از مهم ترین رسالات مبلغان و روحانیان همیشه در صحنه این است که باید امید و شور زندگی در نظام اسلامی را در جامعه زنده نگه دارند و این خود وظیفه الهی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha