پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرهنگ برزگر

حوزه/ سرهنگ برزگر گفت: امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است، چرا که آنان در طول هشت سال دفاع مقدس با همه وجود در عرصه نبرد حاضر شده و جانفشانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، سرهنگ عباس برزگر، کارشناس مسائل استراتژیک در حاشیه اجلاسیه شهدای روحانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: این گونه مراسم هایی که در سطح شهرها برگزار می شود، نشان دهنده این موضوع است که مردم قدر شهدا را می دانند و یاد خاطره آنان را همواره زنده نگه می دارند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر وظیفه ما در مقابل خانواده شهدا این است که دین خود را نسبت به ایثارگری آنان ادا کنیم، چرا که آنان فرزندانشان را که سرمایه زندگی خود بوده اند را با اخلاص در راه اهداف انقلاب اسلامی فدا کردند.

این کارشناس مسائل استراتژیک افزود:  پاسداشت خون شهدا، ایثارگران و جانبازان یک تکلیف همگانی است که باید همواره حفظ و تقویت شود.

وی تصریح کرد: ما در جنگی شرکت کردیم که قابل مقایسه با جنگ احزاب است، چرا که تعداد قابل توجهی از دول استکباری به کمک صدام آمدند و ایران اسلامی به تنهایی با مجموع این قدرت ها با صلابت مقابله کرد.

سرهنگ برزگر خاطرنشان کرد: روحانیت علاوه بر نقش تربیتی و پرورشی، هر زمان که احساس خطر در جبهه را می دید، وارد میدان شده و در کنار حضور نظامی فعال خود، با تهییج و تشویق رزمندگان از زمین گیر شدن نیروها در عملیات ها جلوگیری میکردند.

وی اظهار کرد: تبدیل کردن ملت به امتی شجاع، شهادت طلب، ایثارگر و پیروز بر نفس از دیگر آثار انقلاب بوده است که روحانیت نقش مهم و برجسته ای در تحقق این هدف و تربیت این نسل انقلابی داشته است.

این کارشناس مسائل استراتژیک تصریح کرد: شهدای ما در راه اعتقادشان برای پیروزی اسلام عزیز تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کردند و در بالاترین درجه اهل کرامت قرار گرفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha