چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
افسر اسلام ستیز سابق، ماموران اداره پلیس تگزاس را تعلیم می دهد!

حوزه/ گروه های حقوق بشر و اسلامی در تگزاس، از آموزش ماموران اداره پلیس این ایالت توسط یک افسر اسلام ستیز سابق که سخنرانی های توهین آمیزی نسبت به اسلام داشته، ابراز نگرانی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» به نقل از هافینگتون پست، یک مامور سابق اف بی آی که به اسلام ستیزی شهرت داشته و به سبب سخنرانی های تعصب آمیز، توهین آمیز و انحرافی درباره اسلام معروف شده، قرار است به افسران اداره پلیس در تگزاس آموزش بدهند.

جان گاندولو که در سخنانی اسلام را یک دین «وحشی» و «شیطانی» توصیف کرده بود و سمینارهای طولانی درباره «خطر جهادی برای آمریکا» در سرتاسر این کشور برگزار می کند، اکنون به یکی از افسران آموزشی اداره پلیس ایالات متحده تبدیل شده و قرار است افکارش را به خورد دیگر ماموران پلیس این کشور بدهد.

این برنامه که قرار بود به شیوه ای برای آموزش افسران پلیس برای مبارزه با تبعیض نژادی و دینی تبدیل شود، مدرسانی از جمله گاندولو را استخدام کرده است. در این رابطه گروه‌های فعال حقوق بشر از جمله خیریه های اسلامی و مرکز حقوق فقر جنوبی با ارسال نامه ای به آژانس دولتی خواستار نظارت بر آموزش افسران اداره پلیس شدند.

جواریا خان یک وکیل گروه اسلامی می گوید: آموزشهای گاندولو پر از دروغ، جعلیات و تئوری های توطئه است. هر کس که ذره به قانون در تگزاس اهمیت بدهد، باید عمیقا از این که چنین وظیفه ای به وی سپرده شده، احساس نگرانی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha