پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد

حوزه/ حجت الاسلام موسوی نژاد از اعزام طلاب و مبلغان به مناطق تبلیغی استان بوشهر در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام سید رضا موسوی نژاد صبح امروز در نشست با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان از اعزام طلاب و مبلغان به مناطق تبلیغی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر افزود: مبلغان می توانند با مراجعه به سایت معاونت تبلیغ و سامانه سماوات نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی، داشتن حداقل سطح یک را جهت ثبت نام الزامی دانست و گفت: برای کسانی که پرونده تبلیغی و تقاضای دریافت حکم دارند پس از تایید معاونت تبلیغ استان حکم صادر خواهد شد به همین جهت متقاضیان پیش از ثبت نام با معاونت تبلیغ استان هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

حجت الاسلام موسوی نزاد بیان داشت: برای محل سکونت مبلغ حکمی صادر نمی شود و اعزام باید برای منطقه با فاصله حداقل 10 کیلومتر از محل سکونت باشد؛ همچنین برگزاری کلاس های آموزش قرآن و احکام در ایام ماه مبارک رمضان الزامی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به بازه زمانی تبلیغ مبلغان گفت: شروع تبلیغ از 27 اردیبهشت ماه و پایان ان 24 خرداد سال جاری است و مبلغان در این مدت بایستی حضور فعالی در منطقه تبلیغی خود داشته باشند.

وی اضافه کرد: مبلغان 24 ساعت پس از ثبت نام می توانند حکم خود را از معاونت تبلیغ استان تحویل بگیرند و از تاریخ 25 خرداد ماه جاری نسبت به تکمیل گزارش عملکرد خود پشت حکم در سامانه به مدت 10 روز اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha