شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام خمینی

حوزه/ حجت‌‌الاسلام مجتبی سعیدی گلپایگانی گفت: ابعاد شخصیتی و مدیریتی امام خمینی(ره) به نسل جدید معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌‌الاسلام مجتبی سعیدی گلپایگانی، با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: ابعاد شخصیتی و مدیریتی امام خمینی(ره) به نسل جدید معرفی شود . یکی از ویژگی‌های امام خمینی(ره) ساده‌زیستی بود که به‌ نظر امام بهترین راهکار مبارزه با استکبار و ابرقدرت‌ها ساده‌زیستی است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به 3 رکن ایمان، توجه و ارزش‌های اسلامی، وحدت و انسجام ملت و رهبری به‌‌عنوان ارکان اصلی و اساسی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه به این ارکان توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر را خلق کند و مایه برکت برای آیندگان باشد.

وی نقش حضرت امام(ره) را به‌عنوان رکن رهبری نقشی بی‌بدیل و نمونه دانست و گفت: یکی از پیام‌های مهم حضرت امام خمینی(ره) به بشریت و جهانیان این بود که عمل براساس تکلیف دینی و آموزه‌های دینی رمز موفقیت همه ملت‌هاست.

حجت‌‌الاسلام سعیدی گلپایگانی  بر مردمی بودن مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را تاکید کرد و گفت: مراسم ارتحال حضرت امام(ره) را مردمی برگزار کنید چون این مردم قدر شان و عزت رهبر خود را بهتر از هرکس می‌ دانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha