جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کیزا

حوزه/ نویسنده ایتالیایی گفت: بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی در ایران می گذرد و در این مدت ایران بدون حمایت و سرمایه گذاری کشورهای قدرتمند توانسته با تکیه براعتقادات و ایمان مردم، در مسیر پیشرفت گام بردارد و خود را تثبت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، جولیتو کیزا، در نشست آرمان فلسطین و در جمع مدیران و معاونین حوزه علمیه قزوین، گفت: روسیه تنها کشور توانمند برای بازدارندگی آمریکا است و می تواند در برابر این کشور از خود دفاع کند و به همین دلیل واشنگتن این کشور را آماج حملات سیاسی و اقتصادی خود قرار داده است.

این نویسنده ایتالیایی با بیان اینکه در آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین کشورهایی وجود دارند که تاریخ متفاوت با غرب دارند و باید به فرهنگ و تمدن آنها احترام گذاشت،تصریح کرد: تهران در خاورمیانه سیاست بسیار سنجیده ای را اجرا می کند که یکی از این رویکردهای کارآمد در باره مسائل عراق است.

وی با بیان اینکه ترفند رژیم صهیونیستی آمادگی برای مذاکره است اما هرگز پای میز مذاکره حاضر نمی شود،افزود: فلسطین مرکز حضور ادیان الهی، سرزمینی با تمدن و کهن است که با موقعیت جغرافیایی ممتاز و خاکی حاصلخیز در مهم ترین منطقه خاورمیانه واقع شده است.

این فعال ضد صهیونیستی بیان کرد: این امتیازات ویژه سبب گشته تا این سرزمین مورد طمع قومی واقع شود که نه تنها خود را مستحق بهره بردن از هر امتیاز و موقعیتی مثبتی می داند بلکه غیر از خود، وجود و رشد هیچ تمدنی را بر نمی تابد.

کیزا عنوان کرد: هر چند سازمان ملل متحد تحت فشارهای مافیای صهیونیسم رسمیت جعلی برای این کشور صهیونیستی تحت نام اسرائیل که دارای عناصر چهاررگانه تشکیل یک دولت یعنی حکومت، حاکمیت، سرزمین و جمعیت می باشد، قائل شد اما واقعیت این است که متجاوز بودن جنبش صهیونیسم علیه فلسطین بر هیچ وجدان بیداری پوشیده نیست.

نویسنده و خبرنگار ایتالیایی عنوان کرد: بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی در ایران می گذرد و در این مدت ایران بدون حمایت و سرمایه گذاری کشورهای قدرتمند توانسته با تکیه براعتقادات و ایمان مردم، در مسیر پیشرفت گام بردارد و خود را تثبت کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha