پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مومنیان سمنان

حوزه/ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آیینی از سرپرست خبرگزاری حوزه در این استان برای پوشش اخبار بسیج و سپاه تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، پیش از ظهر امروز به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز روابط عمومی و ارتباطات، نشست روابط عمومی‌های بسیج و سپاه استان سمنان و خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.

این مراسم به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سالن جلسات حسینیه شهدای گمنام سپاه این استان برگزار شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این نشست با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه و مطبوعات این استان در انتشار اخبار بسیج و سپاه، از تلاش‌های آن‌ها برای پیوند زدن درون و برون این نهاد ارزشی قدردانی کرد.

مهدی دیابی با اشاره به لزوم تقویت هر چه بیشتر ارتباط بسیج و سپاه با رسانه‌های استان سمنان تصریح کرد: برنامه‌های متنوع و متعددی پیش‌بینی‌شده است تا این ارتباط همچون گذشته پویا، فعال و همراه با تعامل دوطرفه در میان بسیج و سپاه با رسانه‌های استان سمنان باشد.

در این مراسم، از تلاش‌های «ناصر مؤمنیان» نماینده خبرگزاری حوزه در استان سمنان، در پوشش اخبار بسیج و سپاه تقدیر به عمل آمد.

در لوح‌ تقدیری که از سوی سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به نماینده خبرگزاری حوزه در استان سمنان اعطا شد، آمده است: اگر ارتباطات مقبول و منطقی، بر اساس ارزش‌های جامعه، با تلاش آگاهانه روابط عمومی که موجب خلق جامعه‌ای اسلامی است، بنا و پی‌ریزی گردد، عمده‌ترین عامل تعالی انسان است.

در ادامه تصریح‌شده است: امروزه روابط عمومی به‌عنوان عنصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها تلقی شده و سازمان‌های متعالی به روابط عمومی به‌عنوان مرکز تفکر و اندیشه می‌نگرند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در بخش دیگری آورده است: در آستانه ۲۷ اردیبهشت، روز روابط عمومی و ارتباطات، این روز شکوهمند را به شما مشعل‌داران توسعه ارتباطات که با الهام از هم‌افزایی، هم‌اندیشی، همگرایی و هدفمند و هوشمند، با صداقت و امانت، ضمن حفظ مصالح انقلاب اسلامی در جهت انجام رسالت خطیر و خیره‌کننده خود گام برمی‌دارید، تبریک و تهنیت عرض و از همت والای شما در انعکاس اخبار و اطلاعات سپاه و بسیج تقدیر و تشکر می‌نمایم.

در پایان آمده این لوح سپاس نوشته‌شده است: امید است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات امام خامنه‌ای و با الگو قرار دادن سیره شهیدان عرصه خبر و رسانه همواره نگاه و قلم و اندیشه شما منعکس‌کننده افتخارات روزافزون نظام شکوهمند انقلاب اسلامی باشد و آن را در تاریخ به ثبت رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha