پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین حیدری با بیان اینکه آمریکا با خروج از برجام ماهیت خود را به جهانیان ثابت کرد، گفت: آمریکا در برجام در پی مهار و محدودساختن قدرت منطقه ای و بین المللی نظام اسلامی بود.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: مهمترین دستاورد برجام به اذعان همگان حکمیت و دوراندیشی رهبر انقلاب در آگاهی بر ماهیت عهدشکن آمریکا است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: رهبر انقلاب بارها در نشست های عمومی و تخصصی این نکته را که آمریکا از برجام خارج و به تعهداتش عمل نخواهد کرد به مسؤلان تذکر دادند و اکنون همگان بر این امر واقف شدند.

امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه اجازه مقام معظم رهبری برای مذاکره با آمریکا در موضوع هسته ای، در سال های گذشته برای اثبات و نمایان ساختن واقعیت ها و بی اعتمادی آمریکایی ها بود، خاطرنشان کرد: اتکا و اعتماد به خود و توانمندی ملت تنها راه مقابله با آمریکا را و امثال آن است.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، با اشاره به اینکه آمریکا پیش از برجام در پی مهار و محدودساختن قدرت منطقه ای و بین المللی نظام اسلامی بود، تصریح کرد: آمریکا چنین اهدافی را از طریق برجام دنبال کرد اما با درایت ها و ارشادهای رهبری و ایستادگی ملت، به خواسته هایش دست پیدا نکرد؛ بنابراین به قرار و مدارهایش در برجام پشت کرد.

وی با بیان اینکه در صورت تسلیم خواسته های آمریکا هزاران برجام بر ما تحمیل خواهد شد، گفت: اروپایی ها همنوا با آمریکا هستند و افزون بر ماهیت فریبکارانه؛ منافع همسو و غیرهمسو با آمریکا دارند و برای حفظ چنین منافعی تظاهر به مخالفت با آمریکا را از خود نشان می دهند که گهگاهی برای تأمین منافع خاص خودشان تظاهر می کنند، مخالف آمریکا هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، از دولتمردان خواست تا به کلام و راه حکمت آمیز مقام معظم رهبری توجه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha