جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید لطف الله سپهر

حوزه/حجت الاسلام سپهر با اشاره به این که در ماه مبارک رمضان خواب روزه دار عبادت است، گفت: رمضان بهار رشد فرهنگی و بصیرت دینی و اجتماعی در جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ابراز امیداوری کرد تا رمضان پیش رو فرصتی مغتنم برای شکوفایی نهال های معنوی، اخلاقی، دینی و رشد و شکوفایی معارف اسلامی، توجه و اهتمام بیشتر به قرآن و مفاهیم آن و کلام نورانی معصومین باشد.

وی با بیان اینکه رمضان بهار رشد فرهنگی و بصیرت دینی و اجتماعی در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: چنین رشدی منجر به جامعه ایده آل و مدینه فاضله مورد توجه امام زمان(عج) خواهد شد و امیدوارم مردم به پیام های ماه مبارک رمضان توجه و ادعیه ها و احکام وارده آن را مورد توجه قرار دهند.

این مقام مسؤول ادامه داد: بخشی از معارف ماه مبارک رمضان در خطبه معروف شعبانیه از زبان رسول اکرم(ص) نقل و در آن فضایل چنین ماهی و توجه روزه داران به مردم داری، احترام به والدین، محبت به خانواده و خردسالان، کمک به مستمندان و فقرا، همسایه داری و اخلاق مداری بیان شده است.

حجت الاسلام سپهر با بیان این که در ماه مبارک رمضان خواب روزه دار عبادت است، گفت: معارف ماه مبارک رمضان بسیار قابل تأمل و توجه است و قطعا با توجه به چنین معارفی جامعه ما خالی از فقیر و مسکین خواهد شد.

وی در پایان گفت: رمضان المبارک خلاصه معارف قرآن، رسول خدا و آلش و دین مبین اسلام و تمرینی برای اهل بهشت بودن و دوری از گناهان است.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha