پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: رمضان، ماهی برای نزدیک تر شدن به معبود و خالق هستی است و این فرصت مغتنم را خداوند در اختیار ما قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، پیش از ظهر امروز در جمع معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان، با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امروز اولین روز از ماه مهمانی خداوند متعال است و خوش به حال آن کسانی که بیشترین بهره را از این ماه مبارک ببرند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: در این ماه برکات معنوی فراوانی برای مومنان توسط خداوند قرار داده شده است و بهتر می باشد که قدر این ماه را بیشتر بدانیم.

وی با بیان اینکه باید از لحظه لحظه این ماه معنوی بهترین استفاده را ببریم، افزود: ماه رمضان، ماهی برای نزدیک تر شدن به معبود و خالق هستی است و این فرصت مغتنم را خداوند در اختیار ما قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان خاطرنشان کرد: در این ماه درهای توبه به روی مومنان باز است، اولا امیدواریم که مومنان و به ویژه شیعیان عاری از گناهان باشند و اگر خدایی ناکرده خطایی از آنان سرزده است این ماه بهترین فرصت برای توبه می باشد.

وی افزود: در این ماه چند رویداد و حادثه مذهبی داریم، یکی شبهای قدر است که در دین اسلام به آن بسیار تاکید شده و حتی قرآن کریم سوره ای به نام این شب نازل فرموده اند، یکی دیگر از حوادث این ماه، حادثه دلخراش شهادت مظلومانه حضرت علی(ع) به دست کینه جویان ولایت این شیرمرد اسلام است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان از روحانیون و طلاب خواست که در این ماه نسبت به تبلیغ دین مبین اسلام تلاش وافری داشته باشند، تا بتوان به وظیفه ای که به ما محول شده، بهترین نحو احسن انجام دهیم.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha